• Mikabella

Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!

Hej alla fina tjejer. N u startar jag en tråd för alla som vill ha stöd, uppmuntran, vill dela med sig av glada händelser, vill berömma, stötta och ge middagstips till varandra. Ja allt m an kan tänka sig helt enkelt. En-må-bra-när-det-är-lite-grått-ute-tråd! Välkomna!

• Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!
  • Hvidbrud

Oj det var ändå tidigt.... Vaknade när min man skulle upp idag. Kl 7! Går bara upp så tidigt om jag ska till flygplatsen eller nåt normalt... Men idag. Pling! Vaken! Överdoserade nog kaffet för jag är lite små shaky.

Måste vara nån influensa i omlopp här i köpenhamn, för hjag har fått avlysningar idag med. Inte bra. eller så är det finanskrisen som hunnit ifatt mig! Men tänkte använda den tiden (om det inte kommer nån ny bokning) till att knåpa ihop en fentansfiffig annons om butiken.

Mikis: Oj oj oj det är till att börja jobba igen... Snart är du uppe i varv igen och då ska nog huvudvärken sluta... Vad glad jag är för din skull! Hoppas att du har några gulliga kolleger på kursen!

• Ninnispinnis

Här var det -4,6 grader, men då var ju klockan iofs bara 05.30... Jajamen, uppe med tuppen!

• Hvidbrud

Nu tjejer! Nu behöver jag er hjälp med att hålla tummarna (eller tummen eller bara kryssa, vad ni nu tror funkar bäst!) Har hittat en lägenhet vid Ribban i malmö. en 4 men balkong och badkar till en betalningsbar hyra! Snälla håll/kryssa att vi får den! Det vore perfekt...

• Ninnispinnis

*håller och kryssar allt vad jag kan så att du kan bli svensk igen*

• ingenjörsbruden

Cantaton: DET är sovmorgon!!! Mmmmm sova till nio....mmmmm!

Ninnispinnis skrev 2009-03-12 09:11:56 följande:
    Här var det -4,6 grader, men då var ju klockan iofs bara 05.30... Jajamen, uppe med tuppen!
    Tuppen är faktiskt inte vaken så dags....

Det är nästan alltid kallare i Malmö än inåt landet till...

*hållertummeokryssarmedfingrarbenarmaralltvadjagkan*
  • Cantaton

Ja, precis

ingenjörsbruden skrev 2009-03-12 09:20:22 följande:
    Cantaton: DET är sovmorgon!!! Mmmmm sova till nio....mmmmm!Tuppen är faktiskt inte vaken så dags.... Det är nästan alltid kallare i Malmö än inåt landet till... *hållertummeokryssarmedfingrarbenar maralltvadjagkan*
  • Ninnispinnis

Nä, till och med tuppen sov.... suck...

• Cantaton

Äsch, jag tror jag jobbar hemifrån en sväng innan jag åker till jobbet. Dricker lite gott te och så

• Mrs D to be

godmorgon!!
    nu ska jag äta frukost och sedan börja med lunchen (den ska koka länge) sedan är det föreläsningar bla om patofysiologi vid astma =super för jag fattar inte det där riktigt.

ingenjöris jag har inte fått jobbet en.. men ska på intervju ska bli spännde att löneförhandla !

• Hvidbrud

Allts, jag måst få ventilera och få lite hjälp med hur jag kan strukturera mina tankar omkring det här innan mitt sinne löper lömskt.... Igår när vi skulle sova, maken insisterar normalt på att få sova, för han ska tidigt upp... men igår var han väldigt villig. Väldigt villig! Tror det var länge sen han var så pilsk. tänkte wow! Gravv-tuttarna funkar ialla fall!! Njöt såklart och somnade sött.
    Och nu här vid datan råkar jag se att han porrsurfade igår... (inte så svårt att undgå när det ligger på adresslinjen, liksom...)
    Kan inte låta bli att undra om han bara har de bilderna i huvudet när vi älskar eller om jag verkligen kan tända honom? Det gör mig så himla osäker och ledsen. Kan jag inte räcka? Vet inte hur jag ska hantera det upp i huvudet för att det inte ska röra mig... Blir ju äcklad av det också. åh! så himla störigt.

Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!