• Mikabella

Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!

Hej alla fina tjejer. N u startar jag en tråd för alla som vill ha stöd, uppmuntran, vill dela med sig av glada händelser, vill berömma, stötta och ge middagstips till varandra. Ja allt m an kan tänka sig helt enkelt. En-må-bra-när-det-är-lite-grått-ute-tråd! Välkomna!

• Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!
  • passionsblomman
    Hihi! gulle dej! Ja GÖR det! Den är så god så god...

och du: ert bästa hem dyker snart upp, det bara vet jag i magtrakten nånstans!
    Hvidbrud skrev 2009-03-10 19:01:40 följande:
    BLÄ! nej nu ska jag hem och göra DIN korvstroganoff!
  • Cantaton

Ojsch!! Instämmer med passionsblomman, ert hem dyker upp snart

Hvidbrud skrev 2009-03-10 18:57:24 följande:
    Tusan också! Lägenheten vi ska kolla på hittade jag på blocket... räknade med att det var svenska kronor. 8000sek för en lite 2a på 60m2. Det är OK. inget fynd, men det går. Så sa tjejjan att det är DANSKA kr! Shiiit!! Det svarar till 12 000 kr!! Det är ju helt absurt Det kan jag få världens flåde lägenhet vid centralen i Malmö för. Grrr!! Lite upprörd... Det är typ hela min mammapeng!
  • Ninnispinnis

*kramar blommis och hvidis lite extra*

Tycker Hvidis uttryckte sig ypperligt! Blommis, hur ska din son någonsin kunna hitta en kvinna som lever upp till dig om du inte visar dig mänsklig lite då och då! Och du är ju trådens (trådarnas) supermamma, det vet du väl!

Spännande med intervju, Mrs D! Lycka till!

Jag har haft en mycket bra dag. Lyckades bra med översättningen av kontraktet, även om jag inte är helt klar och det är svårt! Körde sen hem till gudsonen med föräldrar och gosade, lekte och fikade. Den ungen gör mig så glad! När han kommer ut från toaletten balanserandes med pottan i högsta hugg för att stolt visa gudmor den stora bajsklutten som ligger där, så skattar jag mig lycklig för att jag får ha den lilla människan i mitt liv...

Sen tränade jag cirkelgym, ett långt, tufft pass. Nu har jag tagit en lång dusch och tittat på desperate houswifes och ska krypa i säng och läösa ut min bok. Life is gooooooood

• Ninnispinnis

Och heja dig med promenaderna, Cantaton! Duktigt!

• passionsblomman
    Ninnispinnis skrev 2009-03-10 22:02:40 följande:
    *kramar blommis och hvidis lite extra*Tycker Hvidis uttryckte sig ypperligt! Blommis, hur ska din son någonsin kunna hitta en kvinna som lever upp till dig om du inte visar dig mänsklig lite då och då! Och du är ju trådens (trådarnas) supermamma, det vet du väl!
    Nej du, det vet jag INTE!!! Men det var gulligt sagt!
  • Cantaton

Ninnis, det låter såå mysigt Själv tog jag mig en dusch när jag kom hem från min kompis. Tänker nog faktiskt ordna mig ett fotbad också innan jag lägger mig. Jag VILL ju verkligen ta hand om mig själv. Ärligt talat är det (konstigt nog) lättare nu när jag är ensam hemma.

Sambon skickade ett sms och sa att han hade det bra i Belfast men att han haft sönder sina skor. Vet inte riktigt vad det ska betyda.

• Ninnispinnis

Jamen då vet du det nu! Och det är alldeles sant, så det så! Vad skulle vi vilsna själar göra utan dig?

passionsblomman skrev 2009-03-10 22:06:26 följande:
    Nej du, det vet jag INTE!!! Men det var gulligt sagt!
  • Ninnispinnis
    Cantaton skrev 2009-03-10 22:07:35 följande:
    Sambon skickade ett sms och sa att han hade det bra i Belfast men att han haft sönder sina skor. Vet inte riktigt vad det ska betyda.
  • passionsblomman
    ha ha, det är jag som inte kan vara utan er, så enkelt är det med den saken.
    Ninnispinnis skrev 2009-03-10 22:14:48 följande:
    Jamen då vet du det nu! Och det är alldeles sant, så det så! Vad skulle vi vilsna själar göra utan dig?
  • Ninnispinnis

Då är det ju ett ömsesidigt beroende... Är det symbios det kallas?

passionsblomman skrev 2009-03-10 22:34:36 följande:
    ha ha, det är jag som inte kan vara utan er, så enkelt är det med den saken.
Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!