• Mikabella

Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!

Hej alla fina tjejer. N u startar jag en tråd för alla som vill ha stöd, uppmuntran, vill dela med sig av glada händelser, vill berömma, stötta och ge middagstips till varandra. Ja allt m an kan tänka sig helt enkelt. En-må-bra-när-det-är-lite-grått-ute-tråd! Välkomna!

• Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!
  • passionsblomman

Ja, det är väl det...symbios.

Så länge man inte är en parasit så är man ju glad!

*försöker komma på vad jag gjorde INNAN ni var med i mitt liv*

Ninnispinnis skrev 2009-03-10 22:36:51 följande:
    Då är det ju ett ömsesidigt beroende... Är det symbios det kallas?
  • Cantaton

Hörrni. Är det någon av er som får köldutslag? Jag får exemliknande utslag av kylan och det svider som tusan när jag smörjer med fuktighetskräm eller salva. Någon som vet vad man kan göra åt det? Ser ju inte så vackert ut med röda utslag och flagor i ansiktet.

• passionsblomman

Ååå det är skitjobbigt med det där!!!
    Köpa snällaste hudvårdsprodukten för supertorr hy och smörja smörja smörja är det enda som hjälper på mig.

Jag har varit hjälpt av Dermalogicas produkter, men just nu har jag inte råd att fylla på med dem så det blir typ apotekets nu. Helosan är faktsiskt bra om det är riktigt illa och tom ibland lite idomin tunt på natten! Tvätta inte för mycket!

Cantaton skrev 2009-03-10 22:44:35 följande:
    Hörrni. Är det någon av er som får köldutslag? Jag får exemliknande utslag av kylan och det svider som tusan när jag smörjer med fuktighetskräm eller salva. Någon som vet vad man kan göra åt det? Ser ju inte så vackert ut med röda utslag och flagor i ansiktet.
  • Cantaton

Nä, tvätta gör jag inte "i onödan", låter bli att sminka också..

Får gå en sväng till Apoteket och se vad de rekommenderar.

• Cantaton

Nä, nu sitter jag bara uppe för att jag vill vara uppe, trots att jag är jättetrött. Bättre att gå o lägga sig. Natti natti ni vackra människor!

• Cantaton

God morgon!

Är fascinerad över att det fortfarande snöar. Hur mycket snö kan det komma?

• Hvidbrud

Tror det kan komma drivvis med snö... Här har vi inte haft snö på flera veckor. En klient berättade att hennes man varit ute med sina elever och åkt kälke- han hade ramlat av och landat på huvudet och kläckt nacken och ryggen på två ställen. Utan mer men än att det summar lite i två fingrar. Snacka om änglavakt! Men, var har de hittat en backe? Danmarks högsta berg (himmelbjerget !) är 147m högt... Ja, vana vid snösporter är vi inte här nere!

passionsblomman skrev 2009-03-10 19:06:45 följande:
    Hihi! gulle dej! Ja GÖR det! Den är så god så god...och du: ert bästa hem dyker snart upp, det bara vet jag i magtrakten nånstans!
    Mmmm... DEN var god! Tack!

Ska ta en sväng om den nya tråden blommis snackar om.. *nyfikenienstruttittarut*
  • Cantaton

Nu har jag promenerat igen. Idag blev det den långa sträckan till Liljeholmen igen. Gick idag på 45 min. Då går jag ju inte direkt fort i och för sig. Men jag fick pulsa i snö en stor del av vägen och så har jag ju faktiskt datorn på ryggen, och den väger inte så lite... Vill ju inte sitta helt genomsvettig på jobbet hela dagen

Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!