• Mikabella

Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!

Hej alla fina tjejer. N u startar jag en tråd för alla som vill ha stöd, uppmuntran, vill dela med sig av glada händelser, vill berömma, stötta och ge middagstips till varandra. Ja allt m an kan tänka sig helt enkelt. En-må-bra-när-det-är-lite-grått-ute-tråd! Välkomna!

• Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!
  • ingenjörsbruden
    passionsblomman skrev 2009-03-10 12:10:01 följande:
    Jag har just kommit upp och duschat! Jag har så ont i halsen idag att jag inte kan svälja och det är ILLRÖTT i svalget! Kunde inte det tajmat med läkarbesöket IGÅR???Jag hade dessutom ett stpogräl med sambon inatt, då jag ville prata om hur ledsen ajg var efter läkarbesöket (som jag ju gnällt om i bebistråden...) och då när jag säger, men jag är ju jätteledsen varför lyssnar du inte?Så svarar han "Jamen det här som Fredrik Reinfeld säger nu på Skavlan, det är ju INTRESSANT"Det blev katastrof....och min son vaknade så nu mår jag skit över att jag inte borde få ha barn alls som skriker så den jag redan har vaknar...och halsen gör skitont. Jag ber om ursökt att jag sprider bara skit och elände runt mig just nu!
    *ASG* Förlåt...men ärligt talat.....HUR korkade är våra män ibland!!! *ASG* Så dum kommentar så han borde ha smisk!!
    *skickarenbamsekram* Har du bafusin hemma?? Det brukar hjälpa vid mild halsinfektion.....Är ett måste i vårt medicinskåp!
    Hopppas att det inte är några dumma baciller som passar på att bråka med dig nu!
    *kryapåsigkram*

Cantaton: Hmmmm....misstänker att du kommer att tappa en hel del....men naturdiet är inte bra....den ger kroppen för lite näring....så efter ett tag så ställer kroppen om sig på svält.....Prova Herbalife istället....kostar lite mer men där får du verkligen i dig alla näringsämnen så att kroppen verkligen mår bra o inte slutar bränna! O man känner det i kroppen att den får vad den behöver....annars reagerar den med att bli hungrig direkt.....
  • Mikabella

Ännu bättre...byt till Cambridge

ingenjörsbruden skrev 2009-03-10 13:08:10 följande:
    *ASG* Förlåt...men ärligt talat.....HUR korkade är våra män ibland!!! *ASG* Så dum kommentar så han borde ha smisk!!*skickarenbamsekram* Har du bafusin hemma?? Det brukar hjälpa vid mild halsinfektion.....Är ett måste i vårt medicinskåp!Hopppas att det inte är några dumma baciller som passar på att bråka med dig nu!*kryapåsigkram*Cantaton: Hmmmm....misstänker att du kommer att tappa en hel del....men naturdiet är inte bra....den ger kroppen för lite näring....så efter ett tag så ställer kroppen om sig på svält.....Prova Herbalife istället....kostar lite mer men där får du verkligen i dig alla näringsämnen så att kroppen verkligen mår bra o inte slutar bränna! O man känner det i kroppen att den får vad den behöver....annars reagerar den med att bli hungrig direkt.....
  • ingenjörsbruden
    Mikabella skrev 2009-03-10 13:37:30 följande:
    Ännu bättre...byt till Cambridge
    Men får du verkligen i dig alla näringsämnena med CB?
  • Cantaton

ingenjören & mika. Men spelar det så stor roll om jag bara byter ut lunchen? Jag äter bra middag med fisk/kött och sallad.

Dessutom rör det sig bara om en vecka, max 2.

• Mikabella

Lite. Det jag tycker är bra är att man minskar matsäcken o blir snabbare mätt på mindre portioner. Jag har väldigt lätt för att överäta vid lunch o bli väldigt trött, särskilt om man ska lägga in en träning/prommenad under lunchtimmen, så jag byter gärna mot "pulver". Äter istället en näringsrik stadig frukost och en "GI-liknande" kvällsmiddag.

Herbalife & Cambridge är likvärdiga i näringsinnehåll, men jag tycker CB är godare

• Hvidbrud

Jepp cph...

ingenjörsbruden skrev 2009-03-10 11:23:59 följande:
    Åhhh va kul!!! *hållertummen*Men det är i Cph va eller?Cantaton....instämmer fullständigt!! *gaaaaaah*Nä nu MÅSTE jag jobba!!!Kikar in efter lunch!
    Pasion: nedrans så nedrigt!! Klart du får skrika och gapa lite du med! Det gör dig bara mänsklig och inte bara sen super-mama hela tiden! Hur ska din son kunna träffa en kvinna som kan lva upp till dig om du inte gapar och skriker lite ibland...
  • Mikabella

Passionis: Kramara på dig! Det är bra att skrika lite ibland. Man måste få rensa luften! Tror inte din son får men för livet. Puss på dig.

• passionsblomman

Ja fast om ni hört den här vrålapamn hade ni nog ringt akutpsyk tror jag jag blev helt vansinnig!Ni anar inte vad hemska saker jag får ur mig när jag blir rasande...

Min vrede är lite världsberömd bland dem som känner oss...
    ...särskilt de väktarkollegor till min sambo som träffade mig när jag skulle rensa min butik från pundare och slygnlar och annat pack.. En del kan inte säga nå´t alls när de blir arga. Jag tillhör inte den skaran...

• Hvidbrud

Är du säker på att det inte var en sanndröm den där härromnatten? det låter som mitt hormon-humör!
    *kramis*

Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!