passionsblomman skrev 2009-03-10 12:10:01 följande:
Jag har just kommit upp och duschat! Jag har så ont i halsen idag att jag inte kan svälja och det är ILLRÖTT i svalget! Kunde inte det tajmat med läkarbesöket IGÅR???Jag hade dessutom ett stpogräl med sambon inatt, då jag ville prata om hur ledsen ajg var efter läkarbesöket (som jag ju gnällt om i bebistråden...) och då när jag säger, men jag är ju jätteledsen varför lyssnar du inte?Så svarar han "Jamen det här som Fredrik Reinfeld säger nu på Skavlan, det är ju INTRESSANT"Det blev katastrof....och min son vaknade så nu mår jag skit över att jag inte borde få ha barn alls som skriker så den jag redan har vaknar...och halsen gör skitont. Jag ber om ursökt att jag sprider bara skit och elände runt mig just nu!
*ASG* Förlåt...men ärligt talat.....HUR korkade är våra män ibland!!! *ASG* Så dum kommentar så han borde ha smisk!!
*skickarenbamsekram* Har du bafusin hemma?? Det brukar hjälpa vid mild halsinfektion.....Är ett måste i vårt medicinskåp!
Hopppas att det inte är några dumma baciller som passar på att bråka med dig nu!
*kryapåsigkram*
Cantaton: Hmmmm....misstänker att du kommer att tappa en hel del....men naturdiet är inte bra....den ger kroppen för lite näring....så efter ett tag så ställer kroppen om sig på svält.....Prova Herbalife istället....kostar lite mer men där får du verkligen i dig alla näringsämnen så att kroppen verkligen mår bra o inte slutar bränna! O man känner det i kroppen att den får vad den behöver....annars reagerar den med att bli hungrig direkt.....