• Mikabella

Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!

Hej alla fina tjejer. N u startar jag en tråd för alla som vill ha stöd, uppmuntran, vill dela med sig av glada händelser, vill berömma, stötta och ge middagstips till varandra. Ja allt m an kan tänka sig helt enkelt. En-må-bra-när-det-är-lite-grått-ute-tråd! Välkomna!

• Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!
  • Hvidbrud

Heja dig! det kommer du inte att ångra... Eller hur? (det rekomenderas verkligen!!)
    *gårochbeställertidimorgon*

MV85 skrev 2009-03-09 17:37:49 följande:
    *hejar på alla* Ni kan om ni vill!Nu har jag varit o provat braziliansk vaxning för första gången... Gjorde inte på långa vägar så ont som jag trodde det skulle göra! Det gör vi om!
    Passionis: En kram här också!!!

Cantaton och mrs D: heja er! hade lovat att simma idag, men jag hittade på andra grejer att göra (som att hänga på BT...)

Cantaton: ska jobba på födelsedagen, planerar att äta sushi på restaurangen där gud bor i fisken... men tagit ledigt tidigt fredag och tar hem till familjen i sverige med maken för att bli firad...
  • MV85
    Hvidbrud skrev 2009-03-09 22:34:36 följande:
    Heja dig! det kommer du inte att ångra... Eller hur? (det rekomenderas verkligen!!) *gårochbeställertidimorgon*
    Nepp! Det kommer jag inte att ångra! Har redan bokat ny tid till om 4 veckor

"man ångrar inte det man gör - man ångrar det man inte gör"
  • Cantaton

Låter trevligt.

Jag tänkte faktiskt vara ledig på min födelsedag (kommer jobba mån-tor och lör-sön så...) Vet dock inte hur jag ska utnyttja den lediga dagen. Vill ju inte direkt sova bort den

Hvidbrud skrev 2009-03-09 22:34:36 följande:
    Cantaton: ska jobba på födelsedagen, planerar att äta sushi på restaurangen där gud bor i fisken... men tagit ledigt tidigt fredag och tar hem till familjen i sverige med maken för att bli firad...
  • ingenjörsbruden
    Hhahahaha Brasilansk vaxning är ok....det är ju inte direkt skönt.....men hur pass ont man har beror nog på hårväxten!

Men det är rätt gött!!

*skickarenbamskekramtillblommishärosså*

Jag fyller alltid år på vår semester!!! Byggsemestern är ung v28-31 o det är rätt skönt!
    Maken har alltid fritt förfogande över den dagen....bestämmer picknick, bad, restaurang osv!! Härligt att bara följa med!

Blir så inspirerad av Cantaton o Mrs D....nu MÅSTE jag osså ta tag i mitt tränande!!
  • MV85
    ingenjörsbruden skrev 2009-03-10 08:01:17 följande:
    Hhahahaha Brasilansk vaxning är ok....det är ju inte direkt skönt.....men hur pass ont man har beror nog på hårväxten!Men det är rätt gött!!
    Värsta var ju hur öm man blir efteråt! Men idag är det okej igen... lite öm fortfarande, men inte alls som igår... Första delen av kvällen kunde jag knappt kissa för det sved så jävligt! Men men... Vad gör man inte för att vara fin? Var ju första gången o då är det värst sa hon... Sen blir det bättre... får lita på det!
  • Mikabella

Hej sötnötter!

Njuter av min sista lediga dag. Känns lite konstigt. Overkligt. Har precis kommit in från en snabb 5km jogg o ska snart sätta mig i soffan med lite frukost.

Cantaton: Vad skönt att du är på G igen! Åh födelsedag! Jag älskar att fylla år Är så mysigt. Hoppas att du får en riktigt bra dag. Mumsig mat, tårta och ego i centrum

Mrs D: Är fortfarande sååååå avis på din crosstrainer. Är tur att det finns bra gym på Gekås som man kan träna på Ska köra crosstrainer VARJE dag! Man behöver ju inte köra så länge Vårruset!!! Du är galen

Hvidis: Hur leker livet idag? Man måste få gnälla av sig lite ibland! Det är ju därför vi är här Du är lite busig som hoppar simmningen, men du är grymt duktig som jobbar och hänger på BT. Vad skulle vi göra utan dig här? Du sprider alltid sån fin stämmning o jag älskar din energi. fattar inte var du får all power ifrån? Hoppas att allt är bra och att du är pigg och glad idag.

Blommis: STOOOORRRRAAA kramar! Hoppas att du mår bra min vän. Vill att du ska glad. Tittade i ditt galleri på de små kisekatterna Sååå gulliga. Vill ha allihopa!

• Mikabella

Pumpkin: Tack Du får komma o hälsa på mig Ska bli jätte spännande att börja. Har ju jobbat med mode/märkeskläder innan, så detta är en utmaning.

Ingenjöris: Åh så mysigt med "fladdret" i magen. Måste ju kännas helt overkligt?! Vad gulliga din tjejer är. Grogg! Hahaha!

• Mikabella

Ninnis: Jag älskar din lilla dans Hahaha kan verkligen tänka mig hela gängen stå på rad, vifta med armarana och sjunga- Go mikkis, go Mikkis Hahahaha!!

• Mikabella

Vet ni vad?! Jag vill att det ska bli 6 juni snart så att jag får se era söäta trynen

• Mikabella

Hahaha Pitbullattack!! Gud vad jag har bombat tråden nu!!!

Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!