• Mikabella

Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!

Hej alla fina tjejer. N u startar jag en tråd för alla som vill ha stöd, uppmuntran, vill dela med sig av glada händelser, vill berömma, stötta och ge middagstips till varandra. Ja allt m an kan tänka sig helt enkelt. En-må-bra-när-det-är-lite-grått-ute-tråd! Välkomna!

• Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!
  • Pumpkin

MV85: Läskigt med din kusin!

Och ja, det går ju något fortare när ett proffs gör det. Vi har ju bara hållit på i typ 3 månader och inte ens köpt tapeterna än

• MV85

Pumpkin: Haha ja, då går det inte fort! Jag brukar vara bra på att köpa hem tapeter och färg... Sämre på att få upp det

• Cantaton

Det är jag Han är den ljuvligaste människa på denna jord.

ingenjörsbruden skrev 2009-03-06 08:12:20 följande:
    Åhhh va gulligt!!! Vilken massa pluspoäng han kitjingade hem där! Det är inte alla grabbar som fattar när de ska pyssla om sin tjej!! Så var rädd om honom!
  • Pumpkin

Åh, jag som var på så bra humör. Har varit iväg och tränat och kom hem och kände mig så himla duktig, så kollar man posten och vad ligger där? Jo, en slutfaktura från elbolaget - på 4383kr!!! {#lang_emotions_cry}

Funderar på att ringa och fråga om man kan dela upp den, jag är ju för fasiken student så så himla fett har vi det ju inte. Suck, vilken dålig dag det blev helt plötsligt

• Hvidbrud

Ska jag ringa? Jag fick sängt min från 2500 till 500... Hormoner är det bästa vapnet!!
    Klart du ska ringa och få det uppdelad!
    Kram!

• Pumpkin

Maken skulle ringa, det är något som inte stämmer riktigt.

Förstår inte riktigt hur dom menar, men

Att vi har ökat förbrukningen med 2943 kWh (vilket innebär att tanten som bodde här innan skulle ha haft en årsförbrukning på 498 kWh - inte troligt...) Eller så har vi ökat årsförbrukningen med 498 kWh men då är kWh-priset nästan 6kr/kWh!!!

Någonstans är det ju fel liksom...

• Cantaton

Värst vilka elproblem. Min el ingår i hyran både hemma och på kontoret *slipper sådana problem*

Idag har jag i alla fall lyckats jobba ordentligt även om jag åkte hemifrån sent, och kommer att åka hem redan nu = väldigt tidigt. Har liksom lugnat ner mig.

Nu ska jag hem och ta det lugnt, göra mig iordning och äta då jag ikväll ska sjunga operett med orkester!! Ska förbereda mig mentalt i lugn och ro, med andra ord

• ingenjörsbruden

Pumkin: usch o fy vilken räkning!!! Hoppas din make får ordning på dem! Hota annars med att Hvidis ringer!!

Cantaton: Skönt att du fått ordentligt jobbat idag...Skulle gärna vilja höra dig sjunga någon gång!!! Lycka till ikväll!

Höre ni tjejer....har ni lust att vara smakråd?
    Ska ju ha en 30+35 års fest i maj...tänkt bjuda på mat (catering) o dricka (öl o vin) o så klart tårtorna vi diskuterat här innan!
    Men hur göra med sprit/dricka efteråt? Det är ju svårt att köpa hem till en riktig bar.....men om man köper hem så att man kan blanda ca 5-8 olika drinkar...det räcker väl?

Har smått panik med inbjudningarna....måste ut NU!!!
    Vad tycker ni om följande formulering?

Snart är det dags att växa upp, och stora bli
    Vi dock tro att vi alltid unga i sinnet ska förbli
    Den 2 maj har vi detta tänkt fira
    Med go mat, vin o en massa bira
    Vi håller igång hela natten lång
    Eller tills någon måste följas hem med tvång

Den perfekta presenten blir ej svår, att till oss hitta
    Det är bara att på vår hemsidan titta.....

www.hemsida.se

OSA senast 2o april till.......

Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!