• Mikabella

Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!

Hej alla fina tjejer. N u startar jag en tråd för alla som vill ha stöd, uppmuntran, vill dela med sig av glada händelser, vill berömma, stötta och ge middagstips till varandra. Ja allt m an kan tänka sig helt enkelt. En-må-bra-när-det-är-lite-grått-ute-tråd! Välkomna!

• Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!
  • Mrs D to be

Jag lider med dig.. känner precis samma sak *suck*

Pumpkin skrev 2009-03-05 13:16:42 följande:
    Hej tjejer!Fy så hemskt Cantaton! Fstår att det måste kännas förjäkligt. Hoppas allt reder upp sig på bästa sätt för dig *håller tummarna stenhårt*Här sitter jag i soffan och har massor att göra, men får inte ändan ur soffan liksom. Skulle behöva städa och jag vill scrappa lite, men ändå sitter jag här *suck*
  • passionsblomman

Åh, vad skönt -en till...
    jag har inte gjort ett skit nytta idag...

Pumpkin skrev 2009-03-05 13:16:42 följande:
    Hej tjejer!Fy så hemskt Cantaton! Förstår att det måste kännas förjäkligt. Hoppas allt reder upp sig på bästa sätt för dig *håller tummarna stenhårt*Här sitter jag i soffan och har massor att göra, men får inte ändan ur soffan liksom. Skulle behöva städa och jag vill scrappa lite, men ändå sitter jag här *suck*
  • Pumpkin

Haha

Nå, lite nytta har jag gjort. Jag har fotograferat ett antal grejer som jag ska lägga upp på Tradera. Men jag vill inte lägga upp annonserna förrän ikväll för jag vill ha sluttid på kvällen...

Nu sitter jag och funderar på nätshopping istället för att lyfta mig från soffan, väldigt konstruktivt

passionsblomman skrev 2009-03-05 13:34:55 följande:
    Åh, vad skönt -en till... jag har inte gjort ett skit nytta idag...
  • Ninnispinnis

Men Mrs D, du ska inte ha glasögonen på händerna!

Mrs D to be skrev 2009-03-05 12:59:27 följande:

men va svårt det vara att skriva på tangentbordet med glasögonen :P hihi men men jag lär mig vell det också så småningom.
  • Cantaton

Haha, sådär tänker jag också när jag lägger upp grejer på Tradera

Pumpkin skrev 2009-03-05 13:49:18 följande:
    Haha Nå, lite nytta har jag gjort. Jag har fotograferat ett antal grejer som jag ska lägga upp på Tradera. Men jag vill inte lägga upp annonserna förrän ikväll för jag vill ha sluttid på kvällen...Nu sitter jag och funderar på nätshopping istället för att lyfta mig från soffan, väldigt konstruktivt
  • Cantaton

Hihi, eller hur!

Ninnispinnis skrev 2009-03-05 13:49:57 följande:
    Men Mrs D, du ska inte ha glasögonen på händerna! Mrs D to be skrev 2009-03-05 12:59:27 följande:
  • Cantaton

Jag har nu plockat bort all målartejp, papp etc. och skurat golvet en omgång, samt ätit lunch. Det känns inte lockande någonstans att hålla på. Om två timmar kommer kvinnan jag hyr av. Får se vad hon har att säga då, OM hon har något att säga.

• Pumpkin

Jag har faktiskt aldrig sålt något på Tradera, så it's a first tonight!

Cantaton skrev 2009-03-05 13:56:12 följande:
    Haha, sådär tänker jag också när jag lägger upp grejer på Tradera
  • Hvidbrud

Åh,cantaton. Jag håller tummarna! Om hon säger bla bla, så tycker jag att du ska kontakta hyresvärdarna och förklara att du vill överta kontraktet. Jag håller tummarna!

Cantaton skrev 2009-03-05 13:57:39 följande:
    Jag har nu plockat bort all målartejp, papp etc. och skurat golvet en omgång, samt ätit lunch. Det känns inte lockande någonstans att hålla på. Om två timmar kommer kvinnan jag hyr av. Får se vad hon har att säga då, OM hon har något att säga.
    Jag har nu bestämt mig för att börja röra på mig igen. Simning på måndagar och mitt korta pilates program 2-3ggr i veckan. Önskar jag kunde dicipliner mig mer md yoga, men det gpår inte... provade kläder igår och liknade ett celulitmonser bakifrån!!! fy bubblan! Det skadar väl inte att träna magen när man är gravid??
  • Ninnispinnis

Hvidis, har faktiskt hört att man ska vara försiktig med att träna magmusklerna när man är gravid... vänta ska jag se om jag hittar länken...

*springer ut i cyberrymden och letar*

Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!