• Mikabella

Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!

Hej alla fina tjejer. N u startar jag en tråd för alla som vill ha stöd, uppmuntran, vill dela med sig av glada händelser, vill berömma, stötta och ge middagstips till varandra. Ja allt m an kan tänka sig helt enkelt. En-må-bra-när-det-är-lite-grått-ute-tråd! Välkomna!

• Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!
  • MV85
    ingenjörsbruden skrev 2009-03-03 16:32:16 följande:
    MV85: Ja passa på att krama extra mkt på mamma o bror!Håller tummen fortfarande för att din karl kommer hem snart!
    Det svåra blir bara att hålla tyst om detta med bröllopsplanerna...! VILL berätta, men vi har bestämt att vi inte ska göra det så då är det bara att hålla tyst!
    Funderar på om min bror kan hålla tjäften inför resten av familjen om jag berättar för honom... Men tror inte han kan hålla tyst inför mamma tyvärr...
  • Ninnispinnis

Jag kan också få ont i benhinnorna om jag går snabbt på hårt underlag. Det blir liksom värre om man spänner sig också (stressar/går snabbt). Blommis, om du får blåsor eller skavsår på hälen, testa och köp självhäftande silikonkuddar (nej inte till brösten, jag vet nog vad ni tänker ) att sätta på insidan av skon. Finns i de flesta skoaffärer, funkar jättebra!

Mikis, vilken man! Pluspoäng

MV, varför är han borta så länge? Har för mig att han jobbar i Norge? Är han så långt borta att han inte kommer hem emellan, eller jobbar han så länge i sträck? Min man veckopendlar och är oftast borta 4 dagar i veckan (tis-fre eller mån-tor) så jag vet hur det känns att längta och sakna... Men han kommer ju iaf hem på helgerna, så jag ska egentligen inte klaga.

Hvidis, vad snällt att massera tatuerande kompisen!

• Ninnispinnis

Nu ska jag åka från jobbet och cirkelgymma 3 varv, tudiloo!

• MV85
    Ninnispinnis skrev 2009-03-03 16:47:41 följande:
    MV, varför är han borta så länge? Har för mig att han jobbar i Norge? Är han så långt borta att han inte kommer hem emellan, eller jobbar han så länge i sträck? Min man veckopendlar och är oftast borta 4 dagar i veckan (tis-fre eller mån-tor) så jag vet hur det känns att längta och sakna... Men han kommer ju iaf hem på helgerna, så jag ska egentligen inte klaga
    Jo, han jobbar i Norge, men han jobbar lååååångt upp (tänk Bergen och sedan ytterligare 10 mil ca)så han kan inte komma hem på helgerna + att han jobbar 6 dagar/vecka enbart ledig söndagar...
    Han brukar göra 3 veckor borta 1 hemma, men nu har det varit krångel med projekten vilket gjort att han blivit kvar längre o fortfarande inte fått "hemdatum" o det tar 2 veckor från att han säger till att han kan åka om det inte är inplanerat redan innan - då de måste hitta folk som kan täcka upp för hans tjänst o så...
  • Hvidbrud

Min kompis ex jobbade så i norge innan också... Det var jätte jobbigt tykte hon. Men det är ju bra pengar! Eller?
    Hoppas att du får veta snart när han kommer hem, så du vet vad du ska ställa in mystermostaten på

Ville ha prövat Zen, men jag hade så ont i fötterna och orkade inte gå så långt... (även om jag gick flera timmar i Malmö efter åt...) Men nästa gång! Zenzenzen!
    När ska ni göra nästa ul?

Ankan när hgar ni fått tid till UL?

Ninnis: Hold da kæft hvor er du bara sej!! Shit vad du imponerar mig med din träning! Längtar efter att få klämma på dina biceps!

*viskar*(blommis: jag kunde inte heller få ihop den.. )

Mikis: Guud vad härligt det låter att bara kunna plana ut med hästen! WoW! Lyllos...

Mrs D: Hur går det med crosstrainern idag?

Cantaton: Blä för gulnande väggar! Jippi för vita nymålade! Vad härligt att inreda nytt kontor!
    ska själv nog sätta butiken till försäljning. Vill ine vara mammaledig och oroa mig för afären hela tiden. Nä, bättre att stänga och börja om på nytt nåär jag är klar. Eller börja läsa, eller så kan maken få jobb utomlands ett par år och vi kan uppleva något nytt medn barnen är små. I don't know. Det ger fler möjlighter för förändring i alla fall...

• passionsblomman
    Hvidbrud skrev 2009-03-03 17:55:43 följande:
    ?Ninnis: Hold da kæft hvor er du bara sej!! Shit vad du imponerar mig med din träning! Längtar efter att få klämma på dina biceps!
    NÄÄÄÄÄ! Det är MIG du ska klämma på!

jag är degig utanpå, men som cement inuti...(alltså stelheten i musklerna enligt min massör) Det är ganska speciellt...eh!hehe...
  • passionsblomman

Usch! stackars dig, denna lekamen är inte rolig för nån just nu..

Nu är brödet äntligen i ugnen! Då doftar det gott snart!

Hvidbrud skrev 2009-03-03 18:03:22 följande:
    Klart blommis!!!
  • Hvidbrud
    passionsblomman skrev 2009-03-03 18:05:45 följande:
    Usch! stackars dig, denna lekamen är inte rolig för nån just nu.. Nu är brödet äntligen i ugnen! Då doftar det gott snart!
    Om inget annat funkar får ja väl gå på dig... Eller använda pinnar.. Ska nog komma in till kärnan!! Du låte som om du är en sån pralin med chokladtryffel utanpå, knäck innuti och i mitten ligger en kärna av mörkaste, flytande choklad... Den måste skyddas av den hårda knäcken annars blir det ju bara pankaka... Men det behöver ju inte vara cement... Det får vi ju byta ut!
Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!