• Mikabella

Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!

Hej alla fina tjejer. N u startar jag en tråd för alla som vill ha stöd, uppmuntran, vill dela med sig av glada händelser, vill berömma, stötta och ge middagstips till varandra. Ja allt m an kan tänka sig helt enkelt. En-må-bra-när-det-är-lite-grått-ute-tråd! Välkomna!

• Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!
  • ingenjörsbruden

*imittlillasvartafodralslårjagmigelegantnervidMikisvackertdukadebord...läggerservettenvärldsvantiknäetochtarensippavchampagnenochäterhummernmedfingrarna*

Mmmmm vilka dagdrömmar!!!
    Tack Mikis!

Blommis: Va du är duktigt!! Blir avis...vill osså ut o få risk luft!!
    Spelade fotboll ett tag i tonåren....o hade ALLTID ont i mina benhinnor....vare sig det var fruset i marken eller inte.....fick lära mig av sjukgymnast en bra övning för att strecha framsidan av underbenet (heter det så?!)
    Ställ dig med tåspetsarna invid en tröskel i ett dörrhål (heeeeelst dörren öppen så slipper man slå i näsan ).
    Sätt dig sen ner på huk....MEN ha fötterna HELT i.
    Håll runt dörrkarmen så du inte drattar på ändan....
    Sen reglerar du stretchningen genom hur långt fram du drar dig i dörrhålet.
    Hoppas att förklaringen var någotsånär vettig!
    Tror att det är en variant på Hvidis strechbeskrivning...

MV85: *skickarenSTOOOOOOORkram* Hoppas du får hem karlen snart!

Cantaton: Va härligt att få det fräscht! Ett tips från en gammal färgförsäljare.....måla taket osså....annars kommer du att se klart o tydligt att taket är gulbrungrått-vitt mot de fräscha vita väggarna!
    Det suger att måla tak....men det är väl värt det!

Hvidis: Åhhh va härligt att få kika på battingen igen!!
    Hoppas att ditt blodprov är bra!
    Hur hade du det i Lund? Fick du ngn klippning? Sushi?

• Cantaton

Jag fick framför allt ont när jag gick snabbt. Men köpte inlägg och bra skor på Ortpedservice vid Odenplan. Där fick jag gå och springa på ett löpband och så filmade de och mätte mina vinklar i stegen. Skorna är valda utifrån detta. Inläggen skapades utifrån hur jag belastar fötterna.

passionsblomman skrev 2009-03-03 15:52:14 följande:
    *väntar ivrigt på attmin a-kassa ska komma så jag kan köpa nya skor*Jag får jämt så här med benhinnorna...det är ingé kul alls faktiskt. Jag som vill komma igång med mina stavningar ordentligt...
  • Mikabella

Det bästa med skorna är att de ökar blodflödet i benen o ner i fötterna, så man blir varm o skön och fossingarna! Rekommenderar dem verkligen. Har hjälpt min knän o puffat till min rumpa rejällt+att jag sluppit gå i vinterkängor pga "
    den ökade blodcirkulationen.

Nu ska jag ut o galoppera på en travbana. Vi får göra det innan de krattar den o det är ju såååå kul. 2,5 km perfekt underlag o inget läskigt att skygga för

Fick en ny fin ridjacka som är tajt, vindtät och regntät av maken igår. Han tyckte jag såg så frusen ut när jag kom hem häromdagen

passionsblomman skrev 2009-03-03 15:52:14 följande:
    *väntar ivrigt på attmin a-kassa ska komma så jag kan köpa nya skor*Jag får jämt så här med benhinnorna...det är ingé kul alls faktiskt. Jag som vill komma igång med mina stavningar ordentligt...
  • Hvidbrud

Grrr... skrev ett långt inlägg men det blev uppätet av cybermonstret!!! gRRR...

Men kort: lun var härligt, klipte ca 1dm! Sushi på wasabi som var god men tråååkig.
    Inga mamma kläder i lund? åkte till malmö och hittade mama licious på veromoda. Nice!
    Masserade min bästis som har börjat tattuera, så hennes rygg och axlar var mkt trötta... Min lila älskling. hon är så duktig! är så stolt över henne!

• MV85
    ingenjörsbruden skrev 2009-03-03 15:56:52 följande:
    MV85: *skickarenSTOOOOOOORkram* Hoppas du får hem karlen snart!
    Vi får väll se.. I torsdags skulle han få veta igår, men fortfarande inte ett ljud om det hela... *muttrar*
    Tack o lov för läsk, godis, vin och mamma! Ska åka o kramas med henne o dricka vin ikväll o tycka synd om mig själv... hehe
  • Hvidbrud

Låter jättemysigt! Kanske blir det så mysig att du helt glömer vad det var du skulle tycka synd om.

• MV85

Vi får väll se.... men man kan ju alltid hoppas!
    Mysa med mamma o min bror... mamma bor 35 mil bort egentligen o min bror 45 mil bort... så det är bara att passa på när man kan få kramas lite med dem!

• ingenjörsbruden
    Nyfiken på om stretchningen verkar funka för blommis...

Mikis: Åhh va härligt att få galoppera så långt på perfekt underlag o i en ny superridjacka!! Vilken gullig man du har!
    Hvidbrud skrev 2009-03-03 16:13:51 följande:
    Grrr... skrev ett långt inlägg men det blev uppätet av cybermonstret!!! gRRR...Men kort: lun var härligt, klipte ca 1dm! Sushi på wasabi som var god men tråååkig.Inga mamma kläder i lund? åkte till malmö och hittade mama licious på veromoda. Nice!Masserade min bästis som har börjat tattuera, så hennes rygg och axlar var mkt trötta... Min lila älskling. hon är så duktig! är så stolt över henne!
    Wasabi är ok...men zen verkar bättre. Ska def försöka äta sushi där igen...men denna gången riktig!!
    Blev det Tokoy eller? Nöjd?
    Mammakläder i Lund är superdåligt tycker jag....var ute på Nova o det var bara en butik som hade....o inte var de kläderna så roliga heller... Får nog åka in till Malmö en dag!

MV85: Ja passa på att krama extra mkt på mamma o bror!
    Håller tummen fortfarande för att din karl kommer hem snart!
Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!