• Mikabella

Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!

Hej alla fina tjejer. N u startar jag en tråd för alla som vill ha stöd, uppmuntran, vill dela med sig av glada händelser, vill berömma, stötta och ge middagstips till varandra. Ja allt m an kan tänka sig helt enkelt. En-må-bra-när-det-är-lite-grått-ute-tråd! Välkomna!

• Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!
  • Pumpkin

Tack ingenjöris! Skulle egentligen ha jobbat inatt, men får nog ta och avboka det passet. Verkar dumt att köra slut på sig fysiskt på jobbet när man redan är slut pga febern.

Cantaton: Trött?

• Mrs D to be

va?? varför finns de inte??
    ska försöka igen :P

• Mrs D to be

va?? varför finns de inte??
    ska försöka igen :P

• ingenjörsbruden

Usch o fy för feber o vara sjuk....hade influensan i ons-fre....men som tur var så slog det inte så hårt pga att jag blev vaccinerad innan bröllopet.....men rätt överkörd kände jag mig ändå!

Är så sjuuuuuuukt trött!!!
    Sover så dåligt på nätterna nu när jag inte får sova på magen/framstupasidoläge för knytet......
    Sover jag på rygg så snarkar jag som.....ja jag vet inte vad.....
    Får väl åka o köpa en ny kudde som är bättre när man ska ligga på sidan......någon som har ett bra tips?
    Funderar på att köpa en tempurkudde....hade en halvvariant innan...den funkade jättebra om man skulle ligga på sidan eller rygg...dock inte så skön när man ligger på magen!

*Zzzzzzzzzzzzzzz*

• Ninnispinnis

Jag har en tempurkudde! Superskön, fast som du säger, inte om man ligger på mage. Fast då passar makens kudde utmärkt

• Ninnispinnis

Usch då! Är du sjuk?

Cantaton skrev 2009-03-02 11:08:02 följande:
    Alldeles galet trött Jag kommer knappt ur sängen...
  • Ninnispinnis

Fy Pumpkin, tråkigt att vara sjuk! Men det är bra att du kan se fördelarna med det

Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!