• Mikabella

Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!

Hej alla fina tjejer. N u startar jag en tråd för alla som vill ha stöd, uppmuntran, vill dela med sig av glada händelser, vill berömma, stötta och ge middagstips till varandra. Ja allt m an kan tänka sig helt enkelt. En-må-bra-när-det-är-lite-grått-ute-tråd! Välkomna!

• Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!
  • Mikabella

Blomis: jag är oxå arbetslös! jag vet PRECIS hur det känns! Ön skar jag kunde komma o fika med dig o krama dig hårt. Det är bra att du gråter lite för då släpper trycket lite. Tänker och känner med o för dig. Pussar o kramar!!

• Mikabella

Är oxå lite putt...Går o väntar på svar från jobbet...ja butikschef, Panuro..o känner mig så to. Det gick SKIT idag när jag red o jag är VÄRLDENS sämsta ryttare! Vill vara duktig, men jag är inte det...

MEN tur att man har en omtänksam man...Nu har han börjat plocka fram i köket o vill att jag ska komma...Rissotta m blandsvamp, ryggbiff o rödvinssås...Jag får ju laga det själv, men han har handlat allt och öppnat en slaska Merlot/shirz till mig Mmmm min favvo blandning. Nu ska jag mysa. Dumma dumma självförtroend o min jäklans envishet...Ush blir bara ledsen.

Tusen miljoner pussar till er mina söta fina omtänksamma o ödmjuka sötnötter. Jag tycker så mycket om er!

• passionsblomman

Å, vad skulle jag göra om jag inte hade er gulliga tjejer???*gråter ännu mer*

Ja, jag behöver nog lätta på alltihop lite, för man går ooch ska vara så förbaskat ärtig och positiv hela tiden, fast inuti är man ju rädd och orolig och osäker också till viss del. Det är inte nyttigt för självkänslan alls att vara arbetslös, det märker jag tydligt.*går och snyter mig*

Mikabella skrev 2009-02-27 18:51:08 följande:
    Blomis: jag är oxå arbetslös! jag vet PRECIS hur det känns! Ön skar jag kunde komma o fika med dig o krama dig hårt. Det är bra att du gråter lite för då släpper trycket lite. Tänker och känner med o för dig. Pussar o kramar!!
  • Ninnispinnis

Mikis, jag är övertygad om att du är en fantastisk ryttare, fru, vän, dotter, syster, hästmatte, butikschef, kock, vindrickare, wii-spelare, powerwalkare, joggare, husägare och en massa annat!

Blommis, du är med all sannolikhet en underbar mamma, fru, vän, florist, företagare, fia-med-knuff-spelare, bagare, snögubbemakare, promenerare, husbyggare, tandfé och en massa andra epitet.

DET, mina flickor, är något att vara stolt över!

*kramar så ni tappar andan*

• MV85
    Cantaton skrev 2009-02-27 18:25:05 följande:
    Jag har sjungit på dop i Frankrike Så jag åker väl egentligen överallt, men det kostar ju såklart. Inom Stockholms län tar jag ingen reseersättning, och förfrågningarna som kommer brukar oftast ligga i Stockholm, Uppsala, Södertälje eller Västerås.
    mutter mutter
    Vi bor ju inte på sveriges baksida... så det blir ju långt att skippa hit dig! Synd... hehe
  • passionsblomman

Det här, mina vänner är en bra tråd... Man blir lite mindre ensam och inte fullt så liten av alla fantastiska goda ord och kraaaamarna!

Nu sa min sambo och son att DE tror iallafall på mig. Så det så! *kramar tillbaka Ninnis och Mikis*

• Ninnispinnis

Där ser du! Och är det inte det enda som betyder någonting - egentligen?

passionsblomman skrev 2009-02-27 19:30:30 följande:
    Det här, mina vänner är en bra tråd... Man blir lite mindre ensam och inte fullt så liten av alla fantastiska goda ord och kraaaamarna!Nu sa min sambo och son att DE tror iallafall på mig. Så det så! *kramar tillbaka Ninnis och Mikis*
  • Mrs D to be

hej flickor!!! Va ju tvungen att titta in lite medans jag smälter lax tournedon
    Har stressat runt som en galning hela dagen idag.. Jag hade redovisning och den där ****** idioten i min klass var såååå jobbig så jag fick ett litet vtredesutbrott på henne.. kunde som tur var behärska mig ... hade vell blivit pinsammt annars.
    Nu ska jag skruva ihop min crosstrainer *jättegladochspännd*

• passionsblomman

Jo! Det var väl det som kändes värst en stund, då jag lyckades försäkra mig om att min sambo skulle vara så less och besviken på mig. Men så var han ju inte det!

Ninnispinnis skrev 2009-02-27 19:35:37 följande:
    Där ser du! Och är det inte det enda som betyder någonting - egentligen?
  • Hvidbrud

Lillstumpan! Missade ditt inlägg när jag skulle rusa hem!
    *superdunderkramefterkremefterkram* Så mycket glädje och tröst och ro som du sprider här inne är kramar det minsta du är värd!

passionsblomman skrev 2009-02-27 18:44:03 följande:
    Ååååå jag är så ledsen och nere idag! En sådan där dag då det känns som om det aldrig kommer att bli nå´t av en och ens liv... Undrar hur många andra av alla inskrivna på arbetsförmedlingen -och inte inskrivna också för den delen, som känner sig likadana? Blä!Idag känns alla tankar på framgångsrikt egenföretagande eller ett nytt roligt jobb, husbyggen eller fler barn eller nåt alls, bara en evighet bort. Jag vet, gnäll gnäll, men jag behöver kramar och...ja...Kramar!
Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!