Hvidbrud skrev 2009-02-27 13:25:34 följande:
Så får du spela hårdrock hela kvällen... så blir du populär.Ska till Lund på Söndag. Hälsa på min bästis, visa magen och snacka skit. Åh vad jag längtar efter henne! Och hennes underbara dotter. Ska sova över och ligga och snacka hela natten och äta sushi på Zen. Behöver klippa mig (jätte mycket behöver jag det. Har ine klipt mig sen innan brölloppet. Ärligt!) Någon som har en bra frisör i Lund??Kunden kom inte så jag har ätit typ ett halvt bröd med dansk ost. Mmmm luktar gott i hela lokalen nu... (något Ingenjörens man säkert skulle uppskatta just nu... he he)
Åhhh då ska jag tänka extra mkt på dig på söndag! Lund är ju så nära!
Åt ju sushi fr Zen för ett tag sen....o beställde mammaanpassat....så jag fick med räkor o konc.tonfisk....blidde lite ledsen....ville ju eg känna lax-smaken...menmen.
Frågade faktiskt killen som svarade när jag beställde om deras fisk hade varit frusen innan den anrättades....det hade den INTE för det var FÄRSK lax!
Men ärligt...blommis...var det inte du som sa det att sushi fisk ALLTID skulle ha varit frusen innan den fick serveras som mat?!
Snett-mitt emot stationen ligger en salong som har dropp in o även skönhetsbehandlignar, massage osv. Vet iallafall en tjej som fick sin bruduppsättning där pluss att hon klipper sig där o är jättenöjd....Tokoyo Makeover....ligger nästan på hörnan mot Bantorget.
Surt när folk inte kan boka av i tid.

Dålig stil!
Gulligt av maken som kommer o ger dig massage!
Maken är äntligen hemma nu....han var VÄLDIGT efterlängtad! *hehehehe*
O misstänker osså att han INTE skulle uppskattat ost doften!!
Cantaton: Åhh det är så härligt att bege sig upp på timmlånga prom mitt på dagen! Man får sån energikick!
Hvidis: Skulle lätt kunna tänka mig att låna den britsen någon natt....hade varit så skönt att få sova på magen!!!