• Mikabella

Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!

Hej alla fina tjejer. N u startar jag en tråd för alla som vill ha stöd, uppmuntran, vill dela med sig av glada händelser, vill berömma, stötta och ge middagstips till varandra. Ja allt m an kan tänka sig helt enkelt. En-må-bra-när-det-är-lite-grått-ute-tråd! Välkomna!

• Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!
  • Mikabella

Hej pärlor! Det är så myigt att börja dagen med er. Har liksom blivit rutin nu. Frúkost vid datorn o "pratandes" med er

Hvidis: Tack hjärtat. Jo...jag har ett bra liv...Lite pank bara , men annars lyckligt lottad. Håller tummaran för jobb snart bara...Hmmm men då försvinner ju iof all lyxig tid...Stackars mig stackars Dubai...FAST när man får mindre tid så får man oftare oxå mer gjort! Konstigt men sant, man blir väl mer effektiv o värdesätter fritiden mer. Är på slutfasen av intervjuer för ett jobb nu..Vi är bara 3 kvar av 80 sökande...Lite stressande...man blir liksom lite tom av väntandet.

Ninnis: Ja önskar verkligen jag kunde träna som du! Grrr vill ha en bil o ett gym nära. MEN får jag nu jobbet så lovar jag att löpning till stallet, mockning o fodring sker innan 7 , varje dag....Ahhhhhhh jag ska släppa ut hästarna idag!!!!!!!!!!!!!! Ahhhhhhhhhhhhhhh måste rusa!!!!!!!!!

Åh tillbaka...Wooppsss..Inge fara på taket. De får ju vara ute ända till 17 så det är nog ok. är ju så regnigt o tråkigt så de gillade nog sin lilla sovmorgon

Blommis: Mmmmmmmm chokladbollar! Såå gott. Har inte ätit sånna på säkert 5 år. Tragiskt... Vlket underbart väder ni hade lyxen att ha då!! Här var det katastrof igår...O idag så är det så tät dimma att man knappt ser 1 meter framför sig

Ingenjöris: Skönt att du mår bättre!

Nu ska jag göra en brasa, skriva lite kort och mysa mig lite innan ridtur kl 12. Hoppas på en lååååånnng galopp.

Kramar till er allihopa o till bäbisarna i magarna oxå!

• Ninnispinnis

Hej Mikisen! Vad är det för jobb du har på gång?? *nyfiken i en strut tittar ut*

• Hvidbrud
    passionsblomman skrev 2009-02-26 23:38:19 följande:
    Ja nu är det baske mig natti! Förresten var du med i min dröm ingenjöris, kom jag just på. Minns inte vad vi gjorde, men roligt var det iallafall, för vi skrattade jättehögt!(vi kanske körde soffa )
  • Hvidbrud

Så! Nu har jag använt hormonerna konstruktivt... Fick en elräkning på 2330 dkr för 3 mån... Helt absurt!!!! Så jag ringde och skälse på två tanter, så de la på (eller det blev avbrutet en gån och en nnan gång skickade hon mig vidare...) Tillsist fick jag en lugn man som jag kunde prata med utan att skrika för mycket, och han sänkte ränkingen till 505kr!! Jippi! Seger!! Fast nu skakar jag lite...

• Hvidbrud

Heja heja!! Adrenalin rush! Sen ringde jag tll skatteverket och ordnade lite oklarheter där också!
    Perfekt!

Men jag missade lunchen och jag är så hungrig... Får pressa i mig ett äple innan kunden kommer!

Vad ska ni hitta på för roligt idag och i helgen?

• Cantaton

Ajdå. Ja, ät NÅNTING!

Jag jobbar under dagen. Ikväll ska jag till farmor o gratta henne o brorsan, som båda har fyllt år.

Imorgon ska vi ha städdag igen - vi hann inte igenom allt förra gången. På kvällen ska vi på inflyttningsfest.

På söndag ska brorsan firas med andra halvan av släkten, så jag åker väl dit en sväng. På kvällen ska jag repetera med en orkester och därefter på ett teatermöte.

• ingenjörsbruden
    passionsblomman skrev 2009-02-26 23:38:19 följande:
    Ja nu är det baske mig natti! Förresten var du med i min dröm ingenjöris, kom jag just på. Minns inte vad vi gjorde, men roligt var det iallafall, för vi skrattade jättehögt!(vi kanske körde soffa )
    *ASG* Vi måste ha kört soffa!!! *brrrrrmmmm*

Mikis: Men va härligt att ha kommit så långt! Blir så glad när jag hör det!!! *jippijippiskuttarrunt*

Cantaton: Du har verkligen ett fullspäckat schema!!! Var rädd om dig bara!!

Hvidis: Vilken sänkning!! Ibland är det bra med hormoner i kroppen!

Nuuuu ringde maken....*hmpf* Bakfull som en alika....(oväntat)....*hmpf igen*....blir lite irriterad...nåja....han är på väg hem iallafall.
  • Hvidbrud

Så får du spela hårdrock hela kvällen... så blir du populär.

Ska till Lund på Söndag. Hälsa på min bästis, visa magen och snacka skit. Åh vad jag längtar efter henne! Och hennes underbara dotter. Ska sova över och ligga och snacka hela natten och äta sushi på Zen. Behöver klippa mig (jätte mycket behöver jag det. Har ine klipt mig sen innan brölloppet. Ärligt!) Någon som har en bra frisör i Lund??

Kunden kom inte så jag har ätit typ ett halvt bröd med dansk ost. Mmmm luktar gott i hela lokalen nu... (något Ingenjörens man säkert skulle uppskatta just nu... he he)

Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!