• Mikabella

Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!

Hej alla fina tjejer. N u startar jag en tråd för alla som vill ha stöd, uppmuntran, vill dela med sig av glada händelser, vill berömma, stötta och ge middagstips till varandra. Ja allt m an kan tänka sig helt enkelt. En-må-bra-när-det-är-lite-grått-ute-tråd! Välkomna!

• Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!
  • Ninnispinnis

Min man är lite krasslig. Vi skulle ha åkt till min bror och hans sambo ikväll, men vi åker i morgon istället. Nu har vi tagit en lugn promenad i solen, och sen väntar soffmys och ompyssling resten av kvällen

• passionsblomman

Jo, så sa de på det Sushistället jag jobbadelite extra på!
    Men, det kanska var helt fel då???
    Fast jag tycker det låter logiskt, med de där baskiluskerna som ju dör om man fryser dem...

• MV85
    Cantaton skrev 2009-02-27 15:47:53 följande:
    Mm, det kan jag tänka mig. Det är dock väldigt sällan ett brudpar kommer och bokar solist dagen innan bröllopet, så det funkar inte riktigt för mig
    hehehe näe kanske inte det nej... Hur långt åker du för att sjunga som längst?
  • Cantaton

Jag har sjungit på dop i Frankrike Så jag åker väl egentligen överallt, men det kostar ju såklart. Inom Stockholms län tar jag ingen reseersättning, och förfrågningarna som kommer brukar oftast ligga i Stockholm, Uppsala, Södertälje eller Västerås.

MV85 skrev 2009-02-27 18:05:53 följande:
    hehehe näe kanske inte det nej... Hur långt åker du för att sjunga som längst?
  • passionsblomman

Ååååå jag är så ledsen och nere idag! En sådan där dag då det känns som om det aldrig kommer att bli nå´t av en och ens liv... Undrar hur många andra av alla inskrivna på arbetsförmedlingen -och inte inskrivna också för den delen, som känner sig likadana? Blä!

Idag känns alla tankar på framgångsrikt egenföretagande eller ett nytt roligt jobb, husbyggen eller fler barn eller nåt alls, bara en evighet bort. Jag vet, gnäll gnäll, men jag behöver kramar och...ja...Kramar!

• Ninnispinnis

Kraaaaaaaaaaam, fina fina Blommis!

• passionsblomman

Usch! Nu börjar jag gråta bara för det! Fy vad fånig jag är...
    *tårarna sprutar*

Ninnispinnis skrev 2009-02-27 18:45:26 följande:
    Kraaaaaaaaaaam, fina fina Blommis!
  • Ninnispinnis

Det är helt ok att känna så emellanåt! Livet är ibland både orättvist och pissigt, så det vore ju konstigt om man inte tröttnar och lackar ur ibland...

Men du, jag tror på dig! Jag lovar att MINST tre av dessa fyra kommer att uppfyllas inom kort. Då kommer du att tänka "Oj vad nere jag var där ett tag när allt kändes hopplöst, och sen plötsligt vände det"

Jag är väldigt förtjust i Triss-reklamen "plötsligt händer det", för det är ju precis så livet är! Man vet aldrig när, hur, eller vad, men plötsligt händer det!

*skickar en massa kramar eftersom det inte alltid känns som att det händer snart*

• Ninnispinnis

Nääää, du är inte ett dugg fånig, bara supergo!

passionsblomman skrev 2009-02-27 18:47:39 följande:
    Usch! Nu börjar jag gråta bara för det! Fy vad fånig jag är...*tårarna sprutar*
  • Hvidbrud

Jag äter vanlig sushi minus tonfisk. litar på livsmedelsverket (med e ...). Och NJUTER!! Hi hi!
    Var bor du Ingenjören? Nyfiken...

Oj helt till Frankrike! Då är du ju säkert super super duktig!

Ninnis: Då får du pyssla om honom...

Fick härlig massage! KAnske ska vi satsa på familjeföretag!

Grönt är tufft! När jag dansade samba hade jag grön paljettkostym och grön/guld/turkos makeup! Hi hi!

Ska kolla om de har tid till mig på måndag! Älskar att få tvättat håret!

Nu ska jag hem! Trevlig helg kära tjejer! Kram!!

Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!