• Mikabella

Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!

Hej alla fina tjejer. N u startar jag en tråd för alla som vill ha stöd, uppmuntran, vill dela med sig av glada händelser, vill berömma, stötta och ge middagstips till varandra. Ja allt m an kan tänka sig helt enkelt. En-må-bra-när-det-är-lite-grått-ute-tråd! Välkomna!

• Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!
  • Hvidbrud

Å mikis också!! Men *kramkramkramkramkram*!!! Mina superkvinnor! Ni är ju mina idoler!

• Ninnispinnis

Klart han inte var! Min tanke nedan hör egentligen hemma i bäbis-tråden, men nu är vi ju här så då får det bli här

Du vet, ibland om man träffar en riktigt snygg kille som är homosexuell, så tänker man att "det är synd och skam och slöseri med manlig skönhet att han inte dras till kvinnor". Precis så känner jag angående dig och föräldraskapet. Det är synd och skam och slöseri av resurser att denna kloka, godhjärtade, humoristiska, reflekterande, omtänksamma, välformulerade människan inte ska få uppfostra och vägleda ett barn till i den här världen!

• Ninnispinnis

Mitt inlägg ovan var alltså till dig, Blommis, men Hvidis hann emellan pga slöa tangentfingrar hos mig

• passionsblomman
    Hvidbrud skrev 2009-02-27 19:55:37 följande:
    Lillstumpan! Missade ditt inlägg när jag skulle rusa hem!*superdunderkramefterkremefterkram* Så mycket glädje och tröst och ro som du sprider här inne är kramar det minsta du är värd!
    [/citat]
    Ninnispinnis skrev 2009-02-27 19:57:24 följande:
    [citat]
    Klart han inte var! Min tanke nedan hör egentligen hemma i bäbis-tråden, men nu är vi ju här så då får det bli här Du vet, ibland om man träffar en riktigt snygg kille som är homosexuell, så tänker man att "det är synd och skam och slöseri med manlig skönhet att han inte dras till kvinnor". Precis så känner jag angående dig och föräldraskapet. Det är synd och skam och slöseri av resurser att denna kloka, godhjärtade, humoristiska, reflekterande, omtänksamma, välformulerade människan inte ska få uppfostra och vägleda ett barn till i den här världen!
    Ni är bara FÖR gulliga! Jag blir HELT helt rörd!
    Tänk att jag för bara ett litet tag sedan inte ens visste att ni fanns!
  • Ninnispinnis
    passionsblomman skrev 2009-02-27 20:05:06 följande:
    Ni är bara FÖR gulliga! Jag blir HELT helt rörd! Tänk att jag för bara ett litet tag sedan inte ens visste att ni fanns!
  • ingenjörsbruden

ninnis: ja ompyssling o soffmys låter som ett bra recept för en krasslig make! Hoppas han kryar på sig snabbt!

Blommis: *kramarsåhårtsåattdukipparefterluft* Bara ös ur dig allt pissigt!! vi står vid din sida!!! Precis som ninnis säger...plötsligt så händer det! *kramarenextragångsådufårontirevbenen*

Hvidis: Jag bor i Södra Sandby....en knapp mil öster om Lund...jobbar i Lund!
    Åhh så härligt med massage!! Familjeföretag låter ju som en god idé! Vad jobbar din man med?
    Ha nu en superhelg hos bästisen så håller jag tummen för att det finns tid för dig hos frissan!
    nästa gång ska jag def ha vanlig sushi minus tonfisken.....behöver ju inte äta det varje dag!

Mikis: en slaska Merlot?! *hmmm* ska du verkligen dricka mer....?! *hihihihihi*
    Mmmmm risotto med blandsvamp *mmmmmm* Låter så gott!!!!
    *skickarenbamsekramsomfrestarpåpitbullensrevben*

Mrs D: Oooh va spännande med crosstrainern!! Lycka till med monterandet! O du...var rädd om dig o stressa inte för mkt! lättare sagt än gjort....men ändå!

• Ninnispinnis

Jag vet, jag vet! *räcker febrilt upp handen* Han är radiolog! Javisstserru

ingenjörsbruden skrev 2009-02-27 20:08:50 följande:
    Familjeföretag låter ju som en god idé! Vad jobbar din man med?
  • ingenjörsbruden
    Ninnispinnis skrev 2009-02-27 20:16:57 följande:
    Jag vet, jag vet! *räcker febrilt upp handen* Han är radiolog! Javisstserru
    *ASG* Min första tanke blev....har han två stighelmer-antenner då eller?! *ASG* jisses min hjärnas tankebanor ibland....hahahahaha
  • Ninnispinnis

Japp! That´s a dansk radiolog for you! Och min pappa som är röntgenläkare är genomskinlig

ingenjörsbruden skrev 2009-02-27 20:23:01 följande:
    *ASG* Min första tanke blev....har han två stighelmer-antenner då eller?! *ASG* jisses min hjärnas tankebanor ibland....hahahahaha
  • ingenjörsbruden

Nä nu ska jag gå o klämma lite mer på maken ....stackarn har redan blivit insläpad i sovrummet en gång idag.....fastän han är bakis!!! Han har det inte lätt!! *hahahahaha*
    Han uppskattar def att jag är gravid o har massor av hormoner i kroppen!! *ehehehehe*

*skickarenbamsekramtillallagoatjejervaresigdebehöverenkramellerej*

Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!