• Mikabella

Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!

Hej alla fina tjejer. N u startar jag en tråd för alla som vill ha stöd, uppmuntran, vill dela med sig av glada händelser, vill berömma, stötta och ge middagstips till varandra. Ja allt m an kan tänka sig helt enkelt. En-må-bra-när-det-är-lite-grått-ute-tråd! Välkomna!

• Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!
  • ingenjörsbruden
    Hvidbrud skrev 2009-02-26 19:15:51 följande:
    Vad skönt att du har det lite bättre! Inte kul att vara sjuk...Jag väntar på min man. Han ska hämta mig på jobbet idag för vi ska ut och äta och fira tt vi har en så fin liten stump i magen!Min bäsis ringde precis och la et meddelande på svararen. Hon tyckte att den liknade mig (det tycker jag är lite tidigt att säga.. Fint att hjag är trött, men så grå är jag inte. Hi hi!)Min mans bror skrev ett försiktigt sms och undrade om jag var två nu, för han hade fått en så konstig bild av sin bror... Hi hi!Min make kan tjattra och skvallra som en värre kärring, så hos oss är det omvänt!!
    Åhh va mysigt med äta ute o fira!
    *hahahhaa* va gulligt av din bästis!! Men lite tidigt att säga än!

Fick osså försiktiga förfrågningar OM de skulle gratulera!!
    De känner ju busiga mig så det kunde ju varit bus!

Nu har jag njutit av en skål med blåbärssorbet!!! Det enda som saknas nu är maken!
    Vid 15 tiden hade han redan druckit 3 snapsar o 3 öl....*hmmmm*
  • Hvidbrud

Mmmm.. Det var gott med thaimat! Mysig restuaurant med bara liite buddha och kungabilder och bakrundsmusik. annars stilrent och snyggt och vällagad nordthailändsk mat. Mmmm...

3snaps och 3öl... är han i danmark eller?!

Nu håller jag på att överföra bilderna, så om 5 min kan ni nog se lillknatten! (som är så fiiin! man kan se fötterna och knäna och bena och näsan och tandbenet och hela den!)

• ingenjörsbruden
    Hvidbrud skrev 2009-02-26 21:39:16 följande:
    Mmmm.. Det var gott med thaimat! Mysig restuaurant med bara liite buddha och kungabilder och bakrundsmusik. annars stilrent och snyggt och vällagad nordthailändsk mat. Mmmm...3snaps och 3öl... är han i danmark eller?! Nu håller jag på att överföra bilderna, så om 5 min kan ni nog se lillknatten! (som är så fiiin! man kan se fötterna och knäna och bena och näsan och tandbenet och hela den!)
    japp....känner mig lite orolig....han tål öl...men sprit brukar inte vara en så bra komb med öl.....men han blir iofs bara lugn o go när han är full....
  • Hvidbrud

Det var ju skönt! Så ahn inte är en sån som kommer i fyllecellen... han ska nog komma hem härligt lullig, kryper upp till sin härliga fru och vill gosa... stinkandes av sprit... Jo jo! jättemysigt är det...Hm

• passionsblomman

VÄLDIGT mysigt...ääääääääk!

Hvidbrud skrev 2009-02-26 22:43:19 följande:
    Det var ju skönt! Så ahn inte är en sån som kommer i fyllecellen... han ska nog komma hem härligt lullig, kryper upp till sin härliga fru och vill gosa... stinkandes av sprit... Jo jo! jättemysigt är det...Hm
  • ingenjörsbruden

Åhh jooooo!

Han är så söt när han ska berätta hur mkt han älskar mig!!
    Gosig o kelig! Min stora bamsebjörn!

Näää nu är det nattinatti!

• passionsblomman

Ja nu är det baske mig natti! Förresten var du med i min dröm ingenjöris, kom jag just på. Minns inte vad vi gjorde, men roligt var det iallafall, för vi skrattade jättehögt!
    (vi kanske körde soffa )

Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!