• Mikabella

Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!

Hej alla fina tjejer. N u startar jag en tråd för alla som vill ha stöd, uppmuntran, vill dela med sig av glada händelser, vill berömma, stötta och ge middagstips till varandra. Ja allt m an kan tänka sig helt enkelt. En-må-bra-när-det-är-lite-grått-ute-tråd! Välkomna!

• Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!
  • passionsblomman

DET är väl bra!!!

Cantaton skrev 2009-02-25 17:38:10 följande:
    Ja, tänk om! Jag skulle nog aldrig greja det... men jag kommer att gå upp en halvtimma tidigare, för att gå en t-banestation o där byta till tvärbanan när det är lite ljusare och varmare ute.
  • passionsblomman

Nu har jag tänt ett ljus i vinterkvällen för alla i brysig om tråden! Kolla mitt galleri! Ser ni så fint det lyser för er allihop???

• Cantaton

Oooh, vad mysigt Jag behövde verkligen ett ljus nu när jag sitter kvar på jobbet... Brorsan ska hjälpa mig att spackla, så jag väntar på honom (fast nu ringde han precis och sa att han åker från Täby NU, jag som trodde att han skulle vara framme NYSS). Inte lyckas jag göra nåt vettigt under tiden heller... Eller jo, just nu sitter jag o äter mat o det är väl lite vettigt.

• passionsblomman

Jo, äta mat är vettigt!

*torkar mig om munnen efter spagettin och köttfärssåsen*

Cantaton skrev 2009-02-25 19:03:33 följande:
    Oooh, vad mysigt Jag behövde verkligen ett ljus nu när jag sitter kvar på jobbet... Brorsan ska hjälpa mig att spackla, så jag väntar på honom (fast nu ringde han precis och sa att han åker från Täby NU, jag som trodde att han skulle vara framme NYSS). Inte lyckas jag göra nåt vettigt under tiden heller... Eller jo, just nu sitter jag o äter mat o det är väl lite vettigt.
  • Lady o Lufsen

Idag kan ni få glädja er med mig som har fått ett nytt efterlängtat jobb!

Det enda smolket i bägaren är att ni även kan få sörja att min nuvarande f***a till chef inte tänker släppa iväg mig på introduktion ca 50 timmar som det nya jobbet behöver- hon erbjuder jangtilt 30.5 timmar...trots att den nya chefen tar på sig fullt ekonomiskt ansvar.
    Dessutom har hon vetat om att jag är på väg bort sedan i december månad... Pucko!!

Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!