• Mikabella

Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!

Hej alla fina tjejer. N u startar jag en tråd för alla som vill ha stöd, uppmuntran, vill dela med sig av glada händelser, vill berömma, stötta och ge middagstips till varandra. Ja allt m an kan tänka sig helt enkelt. En-må-bra-när-det-är-lite-grått-ute-tråd! Välkomna!

• Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!
  • Mikabella

Gud vad roligt det ska bli att få träffa dig! Du verkar var en riktig pärla! Kram på dig. Spring hem nu lilla bullmamman.

Hvidbrud skrev 2009-02-24 18:17:27 följande:
    Hade en tjej här inne som var i samma vecka som vi kommer vara hos dig Mikis. Hon var verkligen jätte fin! Lagom stor kula och inte helt orörlig. Ser fram emot en promenad längst stranden. Och vem vet? Kanske ett dopp? (Hvidis aka badkrukan har talat)
  • ingenjörsbruden
    Hvidbrud skrev 2009-02-24 18:17:27 följande:
    Hade en tjej här inne som var i samma vecka som vi kommer vara hos dig Mikis. Hon var verkligen jätte fin! Lagom stor kula och inte helt orörlig. Ser fram emot en promenad längst stranden. Och vem vet? Kanske ett dopp? (Hvidis aka badkrukan har talat)
    Det låter lovande!!!
    Det blir def strandpromis o om det är varmt i luften så släpar jag i badkrukan-hvidis för ett dopp!

Systerdottern tackar för lyckatillönskningen...den kan behövas....hon är lite mesig o smårädd för vissa hästar...men vem var eg inte det med ridskoleponnisarna....vissa var ju småmonster!

Tack för era goa grattningar!! Blir så glad!!
    Har nu lagt in en bild från UL i bildgalleriet om ni är nyfikna!
  • Ninnispinnis

Ingenjören, måste ju bara kommentera här också! Utteputtenuttepyret! Vilken liten hjärtesnörpare! Ser fram emot att vara BT-moster åt den lilla godingen

*vinkar till er och alla eventuella släktingar som är i närheten*

• Ninnispinnis

Hvidis, släng hit en semla! Har inte orkat varken baka eller köpa, och är i ärlighetens namn inte så förtjust i mandelmassa, men tar gärna en av Pittbullemammans semlor

• Mrs D to be

urs ja det gör jag jag har supersvårt att koncentrera mig idag!! Berättade jag att jag va hos den där dyslexisnubben? komer inte ihåg sj?
    Vi pratar vell om våren 2010 men vi får se om vi hinner.. eller snarare om jag orkar el vad man ska säga.. vill kunna njuta av det hela med..

Hvidbrud skrev 2009-02-24 11:22:10 följande:
    Ninnis: Har du träningsvärk idag efter cirkelgymmet igår?
  • Hvidbrud

Här var det nybakta semlor!!! Snabbavkylda i fönstret, fylda med mandelmassa och fluffig grädde! Kom och hjälp mig ät, för jag håller på att dö efter att ha tryckt i mig 2½... (maken klarade bara en halv... vekling!) Men OJ så gott det är med hembakta. Vassegoa!!

Nu ska jag susa in i Ingenjörens galleri och kolla på lillpysen!

• Ninnispinnis

Tack, Hvidis!

*mumsar på en semla och torkar av lite grädde från nästippen*

• Mikabella

Åhhhhh vilken liten pyssling! Grattis grattis grattis!

Hahah ridskoleponnies äter barn till fruksot ju, så det är ju inte så konstigt tt hon är lite tveksam! Finns alltid en eller två små "anti-christs" på riskolor. ...ofta svarta sheetlandsponnies...

ingenjörsbruden skrev 2009-02-24 19:01:19 följande:
    Det låter lovande!!! Det blir def strandpromis o om det är varmt i luften så släpar jag i badkrukan-hvidis för ett dopp! Systerdottern tackar för lyckatillönskningen...den kan behövas....hon är lite mesig o smårädd för vissa hästar...men vem var eg inte det med ridskoleponnisarna....vissa var ju småmonster! Tack för era goa grattningar!! Blir så glad!!Har nu lagt in en bild från UL i bildgalleriet om ni är nyfikna!
  • Mikabella

Mmmmm vad goda!! Tack, semlor til frukost är perfekt ju!

Hvidbrud skrev 2009-02-24 22:08:30 följande:
    Här var det nybakta semlor!!! Snabbavkylda i fönstret, fylda med mandelmassa och fluffig grädde! Kom och hjälp mig ät, för jag håller på att dö efter att ha tryckt i mig 2½... (maken klarade bara en halv... vekling!) Men OJ så gott det är med hembakta. Vassegoa!!Nu ska jag susa in i Ingenjörens galleri och kolla på lillpysen!
Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!