• Mikabella

Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!

Hej alla fina tjejer. N u startar jag en tråd för alla som vill ha stöd, uppmuntran, vill dela med sig av glada händelser, vill berömma, stötta och ge middagstips till varandra. Ja allt m an kan tänka sig helt enkelt. En-må-bra-när-det-är-lite-grått-ute-tråd! Välkomna!

• Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!
  • ingenjörsbruden
    Hvidbrud skrev 2009-02-24 22:08:30 följande:
    Här var det nybakta semlor!!! Snabbavkylda i fönstret, fylda med mandelmassa och fluffig grädde! Kom och hjälp mig ät, för jag håller på att dö efter att ha tryckt i mig 2½... (maken klarade bara en halv... vekling!) Men OJ så gott det är med hembakta. Vassegoa!!Nu ska jag susa in i Ingenjörens galleri och kolla på lillpysen!
    Åhh fastlagsbullar...nygräddade!! *knipertvåospringertillenvråförattmumsaifred*

Visst är battingen för söt! Tekniken är helt förunderlig som gör att man kan se så små saker spritta runder i magen!
    Battingen fick hicka osså under UL *hahhahaha* Fast det verkar som att det gick över när jag började skratta....det guppade bra där inne då!!

Hvidis: Ni har verkligen något supermysigt framför er på torsdag!!! Man blir helt euforiskt!!!
    Så euforisk så vi glömde att betala.....*hhahhahaa* Får maila dem o fråga om jag kan sätta in kr på bankgiro eller nåt! *hahahha* Ganska ovanligt att det händer......ingenjörer som vi är så är det ordning o reda.....men UL blev lite för mkt känslor för ingenjörerna!! *hahhahaha*
  • Mrs D to be

godmorgon!!! har ni hört om den nya studien??? Det är lika farligt med några extrakilo som att röka 10 cigg om dagen ???? Tur att jag får min crosstrainer snart :P
    *gaparochtunganramlarut samtidigtsomjagtänkerpådennyastudien menjagvilljuhaensemla*

• Mrs D to be

Då har du varit duktig!!!!
    Snart är det massa bröllopsgrejjer på nyhetsmorgon!!!

Cantaton skrev 2009-02-25 08:30:39 följande:
    GOdmorgon flickor. Jag har träningsvärk i heeeela kroppen!
  • Cantaton

Ojj. Bäst att komma igång med träningen igen! Jag vill vill vill ju det, men jag är så orolig att träna när min gamla influensa aldrig går ur kroppen. Jag var riktigt sjuk under tre veckor i januari och under halva februari var jag fortfarande väldigt trött och nu är jag fortfarande snuvig och har halsont. Hur farligt kan det vara att träna då? Två-tre gånger i veckan till att börja med (blandat gruppass och gym). Jag hade ju den rutinen hela höstterminen och trivdes så bra.

Mrs D to be skrev 2009-02-25 09:03:09 följande:

godmorgon!!! har ni hört om den nya studien??? Det är lika farligt med några extrakilo som att röka 10 cigg om dagen ???? Tur att jag får min crosstrainer snart :P*gaparochtunganramlarut samtidigtsomjagtänkerpådennyastudien menjagvilljuhaensemla*
  • Cantaton

Det har ju redan varit ett frieri på Nyhetsmorgon idag

Mrs D to be skrev 2009-02-25 09:04:06 följande:

Då har du varit duktig!!!! Snart är det massa bröllopsgrejjer på nyhetsmorgon!!!
  • Mrs D to be

jag vet jag såg det men nu kommer lars Walin och massa andra brölloppsnissar dit *hoppar i soffan* se om jag kan snappa upp lite ideer!!

• Cantaton

Hihi Vore mysigt att titta på, men jag måste nog ta mig till jobbet nu och förbereda mötet jag har klockan 11 Var ju inte på jobbet alls igår när jag var i skidbacken hela dagen

Mrs D to be skrev 2009-02-25 09:14:16 följande:

jag vet jag såg det men nu kommer lars Walin och massa andra brölloppsnissar dit *hoppar i soffan* se om jag kan snappa upp lite ideer!!
  • Mrs D to be

KLÄNNINGEN HAR KOMMIT IN TILL BUTIKEN!!!!!!!
    Nu måååååste vi hälsa på m2bs bror och testa klänningen.. jag hade trott att den skulle komma i juni men så kom den 16:de februari!!!!

• Cantaton

Spännande!

Mrs D to be skrev 2009-02-25 09:22:05 följande:

KLÄNNINGEN HAR KOMMIT IN TILL BUTIKEN!!!!!!! Nu måååååste vi hälsa på m2bs bror och testa klänningen.. jag hade trott att den skulle komma i juni men så kom den 16:de februari!!!!
Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!