• Mikabella

Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!

Hej alla fina tjejer. N u startar jag en tråd för alla som vill ha stöd, uppmuntran, vill dela med sig av glada händelser, vill berömma, stötta och ge middagstips till varandra. Ja allt m an kan tänka sig helt enkelt. En-må-bra-när-det-är-lite-grått-ute-tråd! Välkomna!

• Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!
  • MV85

Härliga ni är tjejer!

Har varit lite frånvarande ett tag, kommer kanske fortsätta på samma spår lite ett tag till... har lite tungt med inspirationen och motivationen just nu... Mitt engagemang när det gäller typ allt är på botten! Men läser och lider/gläds med er hela tiden!

Kraaaaaaaaam

• Hvidbrud

MV85: Hej! Kul att du tittar in! Hoppads att det vänder för dig snart. Det bra med det dåliga är ju att det aldrig varar föralltid. (Även om det kan kännas så) *superduperstyrkekram*

• MV85

Hvidbrud: Det är väldigt sant, om än svårt att känna ibland... Tack! *Kramas*

• Hvidbrud

Jag har trååååkigt....
    Har tvättat golv och tagit bort stearin, ätit lunch och masserat tre damer... Men jag har trååarna åkigt ialla fall... Vill hem och baka fastlagsbullar! (=semlor för icke-skåningar) Och ÄTA fastlagsbllar! Mmmm... Pittbullarna kan jag ju servera mig själv i kväll. Nä, det passar inte med grädde och marsipan.

Har det hänt nått kul idag?

• MV85

Vi (jag) har äntligen fått pris och menyförslag från vår tilltänkta catering
    Nu måste vi bara se hur många vi har råd att bjuda och hur många vi VILL bjuda

Stackars dig som har tråkigt... Jag försöker underhålla mig själv jag med, men är oxå uttråkad idag!

• Hvidbrud

Klienten kom som tur var, så on fik en hård massage och gick precis. Så nu är jag färdig för idag!!

Köpa ingridienser och sen BAKA!! Jippi!! Bullmamman is back!!

• ingenjörsbruden

Har kidnappat en dator hos min syster o måste ju så klart gå in här o berätta hur det gick på UL idag!

Vi har en liten batting!! Blev framflyttad till 12+3!

Efter mätningen i nackspalten så var risken för kromosomförändring 1/3386! O sen ska det kompletteras med resultatet från blodprovet...men det dröjer till någon gång i nästa vecka!!

Battingen var så snäll o vi fick riktigt bra bilder!!
    Sög ganska mkt på tummen!

MV85: Tråkigt när motivationen är så låg.....men du ska veta att vi tänker på dig o hoppas att du kommer tillbaks i gängerna riktigt snart!!!

Hvidis: FASTLAGSBULLAR!!! FASTLAGSBULLAR!!! Du har varit riktigt flitig i dag o är väl värd att få baka fastlagsbullar!!

Nu har jag både syrran o mina två systerdöttrar ståendes över/runt mig o läser vad jag skriver.....*hahahahaha* Skönt att vara så nära familjen!!! *hahahaha*

• Mikabella

Åh grattis!! Vad mysigt!

Vi här i halland säger oxå fastlagsbullar..Mmmm jag vill oxå ha, men ingen bil, för långt att cykla till ica o ingen jäst hemma Inge duktig bullbakarfru.

Skikcar en lite hälsning till syster m döttrar Hej hej tjejer!

ingenjörsbruden skrev 2009-02-24 18:02:50 följande:
    Har kidnappat en dator hos min syster o måste ju så klart gå in här o berätta hur det gick på UL idag!Vi har en liten batting!! Blev framflyttad till 12+3! Efter mätningen i nackspalten så var risken för kromosomförändring 1/3386! O sen ska det kompletteras med resultatet från blodprovet...men det dröjer till någon gång i nästa vecka!!Battingen var så snäll o vi fick riktigt bra bilder!! Sög ganska mkt på tummen! MV85: Tråkigt när motivationen är så låg.....men du ska veta att vi tänker på dig o hoppas att du kommer tillbaks i gängerna riktigt snart!!!Hvidis: FASTLAGSBULLAR!!! FASTLAGSBULLAR!!! Du har varit riktigt flitig i dag o är väl värd att få baka fastlagsbullar!! Nu har jag både syrran o mina två systerdöttrar ståendes över/runt mig o läser vad jag skriver.....*hahahahaha* Skönt att vara så nära familjen!!! *hahahaha*
  • Hvidbrud

Ingenjören! Ååååååhhh! Jag får tårar i ögonen och klump i halsen!! Åh, vad härligt!! Lillbattingen... Så glad för er skull!

*passarpåattvinkatilldinsyrraochsysterdöttrarvinkvink*

Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!