• Mikabella

Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!

Hej alla fina tjejer. N u startar jag en tråd för alla som vill ha stöd, uppmuntran, vill dela med sig av glada händelser, vill berömma, stötta och ge middagstips till varandra. Ja allt m an kan tänka sig helt enkelt. En-må-bra-när-det-är-lite-grått-ute-tråd! Välkomna!

• Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!
  • passionsblomman

Duktiga du!!!

Pumpkin skrev 2009-02-20 17:13:30 följande:
    Så var man tillbaka från tandläkaren. Lullull-tabletterna hjälpte inte alls på mig, vilket gav mig lite panik. Men hör och häpna, jag har lagat två hål utan bedövning idag och jag känner mig skitnöjd med mig själv. Jag är SÅ duktig!
    Angående Thecla så låter det ju väldigt konstigt att hon kan skriva inlägg... Ska kika på det.
  • Hvidbrud

Känner mig lite hormondeppig... Skulle helst vilja gå ut som i "mina unga dagar", dricka mig full och söka bekräftelse... Men det har man ju blivit för "mogen" till så jag får väll bara krypa upp i soffan, gömma mig under en filt och vänta på att grönmöglet börjar växa. Eller bara samla damm.
    Nä inte kul alls. Pust.

Nä, får ta och läsa artikeln igen och beställa en fottig pizza och sätta på tokig etnomusik och dansa ful-dans på högsta volym. Det brukar hjälpa...

• passionsblomman

ful-dans...

Jag skickar en bunte kraaaaamar också! Det kanske hjälper litegrann också!

Hvidbrud skrev 2009-02-20 17:38:44 följande:
    Känner mig lite hormondeppig... Skulle helst vilja gå ut som i "mina unga dagar", dricka mig full och söka bekräftelse... Men det har man ju blivit för "mogen" till så jag får väll bara krypa upp i soffan, gömma mig under en filt och vänta på att grönmöglet börjar växa. Eller bara samla damm. Nä inte kul alls. Pust.Nä, får ta och läsa artikeln igen och beställa en fottig pizza och sätta på tokig etnomusik och dansa ful-dans på högsta volym. Det brukar hjälpa...
  • ingenjörsbruden

Jaaaaa! Fuldans!! Jag är med!!! *umpaumpavickavickastudsstudspjoinpjoing*

Passionsblomman: Ja det är tur att vi känner varandra SÅ bra! Vi diskuterar vissa grejor mer ingående än jag gör med mina irl bästa vänner!!

Pumpkin: GUD VA DUKTIG DU VAR!!! Jag har lagat alla hål utom ett utan bedövning.....ibland har man lite tur så att de inte känns så mkt!

• passionsblomman

Hihi! Ja!!!

Här är min favorit alla kategorier när jag behöver dansa runt som en inföding och bli glad! Vad de där blickarna son och sambo ger varandra då betyder, lägger jag ingen som helst vikt vid...

Gladsång va???

ingenjörsbruden skrev 2009-02-20 19:17:40 följande:
    Jaaaaa! Fuldans!! Jag är med!!! *umpaumpavickavickastudsstudspjoinpjoing* Passionsblomman: Ja det är tur att vi känner varandra SÅ bra! Vi diskuterar vissa grejor mer ingående än jag gör med mina irl bästa vänner!! Pumpkin: GUD VA DUKTIG DU VAR!!! Jag har lagat alla hål utom ett utan bedövning.....ibland har man lite tur så att de inte känns så mkt!
  • passionsblomman

Hej gumman! Hur har du haft det idag? Blev det en fin begravning?
    *kramar*

Cantaton skrev 2009-02-20 23:25:57 följande:
    Pumpkin. Grattis till jobbet och duktigt hos tandläkaren!
  • Cantaton

Hej. *kramar* Det blev en fin begravning, flera sa att det var den vackraste begravning de varit på. Jag har varit på så många (sjungit mkt), så jag kan nog inte riktigt jämföra längre. Men den var väldigt personlig. Eftersom större delen av släkten har varit florister (som du vet) - och däribland morfar - var det mycket blommor. Väldigt fint gjort. Lions stod framme med en Lionsflagga och jag sjöng tre sånger.

Det känns som om musikvalen från början till slut också var fina. Jag var rätt avtrubbad så länge jag behövde fokusera på att sjunga, och eftersom sången var en rätt stor del av begravningen har jag ju inte riktigt "upplevt" den på samma sätt som de andra. Jag fick liksom gå in lite i en professionell roll för att greja det. Men det var en väldigt känslosam begravning och mycket folk.

Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!