• Mikabella

Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!

Hej alla fina tjejer. N u startar jag en tråd för alla som vill ha stöd, uppmuntran, vill dela med sig av glada händelser, vill berömma, stötta och ge middagstips till varandra. Ja allt m an kan tänka sig helt enkelt. En-må-bra-när-det-är-lite-grått-ute-tråd! Välkomna!

• Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!
  • passionsblomman

Å!!! Okej!idag tänker jag på Cantaton som är på begravning-jag hoppas ni får en fin stund!

Och Pumpkin:det kommer att gå bra! Jag ska tänka på dig med!

• Ninnispinnis

Vad kul, grattis! Lite mindre reklamjobb då alltså?

• Pumpkin

Ja, förhoppningsvis Högsäsongen på Plantagen drar inte igång förrän om några veckor, men å andra sidan lär jag då få jobba nästan hur mkt jag vill. Och butiksjobb är ju väldigt bra när man vill tjäna extrapengar. Timlönen (ex semesterersättning) är 10kr mer per timme på det jobbet än på tryckeriet.

• ingenjörsbruden

Grattis Pumpkin! O lycka till hos tandläkaren!

Cantaton: Tänker på dig idag! Hoppas att begravningen blir fin!

Metallica är ju SÅ bra!
    Jag är en obotlig allätare i musik...o i mat osså!

Håll tummarna för oss i em att det går bra hos banken....vill INTE att de ska strula med att ge oss lån nu!

Ska man var tyst om att jag är gravid? Kalkylerna vi gör själva är mer detaljerade än bankens o vi har utrymme i båda kalkylerna för mammaledighet.....

• passionsblomman

Ja håll klaffen om det!!!!

ingenjörsbruden skrev 2009-02-20 11:55:19 följande:
    Grattis Pumpkin! O lycka till hos tandläkaren! Cantaton: Tänker på dig idag! Hoppas att begravningen blir fin!Metallica är ju SÅ bra! Jag är en obotlig allätare i musik...o i mat osså! Håll tummarna för oss i em att det går bra hos banken....vill INTE att de ska strula med att ge oss lån nu!Ska man var tyst om att jag är gravid? Kalkylerna vi gör själva är mer detaljerade än bankens o vi har utrymme i båda kalkylerna för mammaledighet.....
  • ingenjörsbruden
    passionsblomman skrev 2009-02-20 11:56:31 följande:
    Ja håll klaffen om det!!!!
    Först blev jag helt paff...va? va har jag nu sagt? *öööhh*

Men så rasslade kugghjulen igång *stånkslirpuffognäll* o fattade att det var om graviditeten....

Bra, då ska jag knipa (hahahahaha) som sören med munnen!
  • passionsblomman

Ha ha! Ja, det är ju inte så jag brukar säga till folk här i trådarna bara sådär!!!

ingenjörsbruden skrev 2009-02-20 12:01:01 följande:
    Först blev jag helt paff...va? va har jag nu sagt? *öööhh*Men så rasslade kugghjulen igång *stånkslirpuffognäll* o fattade att det var om graviditeten.... Bra, då ska jag knipa (hahahahaha) som sören med munnen!
Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!