• Mikabella

Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!

Hej alla fina tjejer. N u startar jag en tråd för alla som vill ha stöd, uppmuntran, vill dela med sig av glada händelser, vill berömma, stötta och ge middagstips till varandra. Ja allt m an kan tänka sig helt enkelt. En-må-bra-när-det-är-lite-grått-ute-tråd! Välkomna!

• Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!
  • ingenjörsbruden
    passionsblomman skrev 2009-02-20 12:04:43 följande:
    Ha ha! Ja, det är ju inte så jag brukar säga till folk här i trådarna bara sådär!!!
    Nää det var lite kort!
  • passionsblomman

Tur vi är lite bekanta vid det här laget...annars hade du väl anmält mig!!!hihihi...

ingenjörsbruden skrev 2009-02-20 12:08:04 följande:
    Nää det var lite kort!
  • Hvidbrud

håller tummarna!
    har glufsat i mg toatsoppa rågbröd och grapefruit. vill ha meeeeerrr!! magen är ett bottenlöst håååål!

• passionsblomman

In i dimman...

Pumpkin skrev 2009-02-20 14:55:59 följande:
    Nu har jag tagit min lullull-tablett. Får se hur jag reagerar på den
  • passionsblomman

Du förresten, helt apropå moderator: signaturen Thecla har nog fått nån skalbagge nu...för hennes bild syns inte, klickar man på namnet står det att hon inte finns, hon kmmer inte åt sin sida...MEN hon kan skriva inlägg som vanligt??? Hur konstigt är inte det? Hon ser ju ut att vara avstängd eller nå´t!

Pumpkin skrev 2009-02-20 15:04:59 följande:
    Japp
  • Pumpkin

Så var man tillbaka från tandläkaren. Lullull-tabletterna hjälpte inte alls på mig, vilket gav mig lite panik. Men hör och häpna, jag har lagat två hål utan bedövning idag och jag känner mig skitnöjd med mig själv. Jag är SÅ duktig!

Angående Thecla så låter det ju väldigt konstigt att hon kan skriva inlägg... Ska kika på det.

Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!