• Mikabella

Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!

Hej alla fina tjejer. N u startar jag en tråd för alla som vill ha stöd, uppmuntran, vill dela med sig av glada händelser, vill berömma, stötta och ge middagstips till varandra. Ja allt m an kan tänka sig helt enkelt. En-må-bra-när-det-är-lite-grått-ute-tråd! Välkomna!

• Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!
  • Mrs D to be

jag och 50 perssoner till i våran klass på 70 pers kuggade på tenatan :P Jag vill med beställa klänning!! sååå kul.. kanske ska beställa en riktigt snygg korallröd som jag kan ha som målklänning att komma i i sommar och hänga up den framför min crosstrainer :P eller ennu bättre en brudklänning men jag vågar inte bestä'lla för liten Jag har inte hunnit och orkat läsa allt som ni har skrivit!! Men legat i har ni ju helt klart gjort!!
    Nu ska jag gå och sova så jag orkar med allt i morgon!! puss och gonatt på er!!

• Mrs D to be

jag tänkte att jag skulle hoppa att läsa allt ni skrivit men nu har jag endå gjort det ocg det va ju tur för ni skrev ju massa till mig!!
    Jag har inte en blekaste om jag kan komma dit den 6:e för jag är på praktik under de veckorna och har inte mitt schema en.

Vi var på kliniken idag och min älskling va sååå duktig att lasta!! och det var ingen fara med hoven. dock raspade han ner till typ mjukdelarna på den.. men men nu har gubben guldisar runt om så på tis ska vi leka smålands hussarer igen :D

BIOTIN Mikkis är underbart finns på ÖB och sedan hovförstärkning finns på granngården, luktar som nagellack!! testa det. Buttans hovar var katastrof innan och nu är de jätte starka!! det syndes skillnad mellan 1 skoning bara!

• Hvidbrud

50 som kuggar! Oj! Det måste ju vara nått fel!

Härligt att lilla gubben har det bättre!

• Cantaton

Mrs D to be, vad var det för ämne? Hos oss var det ungefär samma statistik vad gäller underkända när jag läste Redovisning & beskattning. Hade många klasskompisar som inte fick påbörja C-nivån med oss andra för att de hade den kursen släpande...

• Ninnispinnis

Jaaaa, vad är jag för en... Född i Linköping men uppväxt i Småland. Efter boende i London, Oslo och nu Skåne, plus jobb i Danmark så har jag nog en lite egenkomponerad dialekt Men den påminner nog mest om småländska... Men läs du inlkäggen på skånska, det blir kanske roligare så?

Hvidbrud skrev 2009-02-19 19:07:20 följande:
    Jepp. Nu har jag googlat Braspanna och det är skånska... Ninnis, vad är du för en? Jag som har läst dina inlägg på bräkande skånska!
  • Ninnispinnis

inlkäggen?? Lät ju lite läskigt...

• Ninnispinnis

Cantaton, vad kul att det händer saker! Du måste vara duktig som är så eftertraktad! Heja dig!

Mrs D, det måste ju vara nåt knas med tentan eller upplägget? Verkar ju inte klokt...

Ingenjören, visst är det härligt att bara vara latfru ibland?

Jag ska flyga till Stockholm efter jobbet, vi ska spendera helgen hos mannens syster med familj och på söndag ska vi gå på AC/DC

• Hvidbrud

Hi hi! Så ¨r det ju lite roligare att vi gifte oss på din födelsedag i Linköping!
    Skidor på tv idag?

• Hvidbrud

AC/DC! häftigt! Är de inte jätte gamla nu? Kommer ihåg dem från ettan typ ´83. De såg gamla ut redan då... Men rocken går ju aldrig ur! Hoppas att ni får det jätte roligt!

Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!