• Mikabella

Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!

Hej alla fina tjejer. N u startar jag en tråd för alla som vill ha stöd, uppmuntran, vill dela med sig av glada händelser, vill berömma, stötta och ge middagstips till varandra. Ja allt m an kan tänka sig helt enkelt. En-må-bra-när-det-är-lite-grått-ute-tråd! Välkomna!

• Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!
  • Ninnispinnis

Nu ska jag äta tårta eftersom en kollega ska sluta. Sen ska jag få massage, skönt! Säkert inte lika bra som hos dig, Hvidis, men det är ju gratis så det får duga

Sen blir det cirklegym, musklerna kan ju inte bara vila och få massage...

• Cantaton

Ja, Ninnis' dag verkar väldigt skön. Fast å andra sidan sov jag själv till 10.30, vilket också var väldigt skönt Skrev kontrakt med pop-/rockbandet idag! Känns kul!

Och igår fick jag förfrågan om att vara producent för ytterligare en teaterföreställning. Ska träffa initiativtagaren på måndag och prata lite.

Så det känns som det börjar lossna! Tycker nästan att det har gått alldeles för lätt att få alla dessa jobb... Men jag har iaf att göra. Och i veckan har det trillat in tre bröllop för i vår!

• ingenjörsbruden

Braspanna MÅSTE vara skånskt!! *hehehehe* Eller iallafall österlenskt!

Låter som en härlig dag, Ninnis!

Cantaton: Grattis till kontraktet o det ev producentjobbet! Härligt när det lossnar!

Sitter här o njuter vid BT....maken lagar fläskpannkaka....o förstår ni hur man kan hitta fel med ALLT i köket o att han inte hittar någonting!! O så suckar han o stånkar!! O jag sitter bara här o asgarvar!! Vilken fru jag är!! *hihihihi*

Maken fick osså massage idag....jag är avis....tror jag sticker o hälsar på Hvidis direkt!!

Har nu skrivit alla tackkort utom 2 som är till makens jobb...de får han leta fram adress till själv!

Nä nu ska jag hoppa in i en varm dusch o värma mig! *PUSS*

• Hvidbrud

Jepp. Nu har jag googlat Braspanna och det är skånska... Ninnis, vad är du för en? Jag som har läst dina inlägg på bräkande skånska!

Maken jobbar sent i kväll, så det lockar inte als att gå hem.. Snö och slask överallt Och KALLT!!
    Men en minestronesoppa skulle sitta gott och pankakor med jordgubbsylt (eller rårörda., det är ju nyttigare) följt av ett härligt varmt bad. Det är nästan lika skönt som massage. (med lite god vilja)

Cantaton: Gud vad härligt att det händer så mycket! Grattis!

• Cantaton

ingenjören & hvidis, ja det är så skönt när det lossnar! Efter att ha försökt boka konserter åt mina musiker i en dryg vecka fick jag äntligen napp igår och idag, vilket också känns väldigt skönt. Jag är på G!

Själv lagar jag lax på purjobädd, som det så fint heter fast jag hade inte tillräckligt mkt purjolök hemma, så det är minst lika mycket aubergine Och grädde hade jag heller ingen, så den är ersatt med havregrädde. Men det ska nog bli gott när det varit inne i ugnen.

• Hvidbrud

Åh! Nu har jag bjuit på en klänning till brölloptet jag ska på i Juni! Med matchande skor... Hi hi! Fick lite bröllopsplaneringsabstinenser och ville beställa klänning igen och igen! Bestälde en st 14 (normalt är jag 12) den är i siden skuren på bias, så den borde sitta vackert om magen. Håll tummarna för att den passar och att jag vinner den!
    I gammelrosa... Till mitt röda hår. Kan bli intressant!

NU SKA jag hem!

Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!