• Mikabella

Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!

Hej alla fina tjejer. N u startar jag en tråd för alla som vill ha stöd, uppmuntran, vill dela med sig av glada händelser, vill berömma, stötta och ge middagstips till varandra. Ja allt m an kan tänka sig helt enkelt. En-må-bra-när-det-är-lite-grått-ute-tråd! Välkomna!

• Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!
  • Ninnispinnis

Det är nog ganska gamla nu ja... Det är mest för makens skull jag går, men man måste ju ta varje chans att dricka öl och headbanga

Metallica däremot diggade jag stenhårt, de ska vi se i sommar!

• Ninnispinnis

Wow, vad coolt! Att det var på min födelsedag visste jag, men inte att det var i Linköping Hur kom det sig att ni gifte er där?

Hvidbrud skrev 2009-02-20 07:57:56 följande:
    Hi hi! Så ¨r det ju lite roligare att vi gifte oss på din födelsedag i Linköping!Skidor på tv idag?
  • Ninnispinnis

Ja, det är damernas superkombination och herrarnas 15 km tror jag!

*sportfånen går och kollar tv-tablån*

• Cantaton

Hoppas ni får en fin dag idag! Det är underbart väder. Själv ska jag på morfars begravning idag. Lär inte dyka upp mer här idag, eller möjligtvis sent ikväll.
  • Hvidbrud

Min makes familj bor där. Vi gifte oss i lill afina Kaga kyrka ute på slätten och festen hade vi på Ekenäs slott... Linköping är ju en jättemysig liten stad.
    Tänk som man planerade för ett år sedan... som en galning!

Ninnispinnis skrev 2009-02-20 08:42:22 följande:
    Wow, vad coolt! Att det var på min födelsedag visste jag, men inte att det var i Linköping Hur kom det sig att ni gifte er där?
    Vilken h¨rlig arbetsplats du har! Med BT och TV!
  • Pumpkin

Vilken skitdag det här är *muttrar*

Först ska tentan, som jag absolut inte är klar med, vara inlämnad senast 16.00 alternativt skickas med post med dagens datum på poststämpeln.

Sen ska jag till tandläkaren klockan 15.45 och jag har allvarligt ångest. Redan igår började hjärtklappningen och det är ju inte direkt bättre nu. Skakar i kroppen och har hjärtklappning, vart ska detta sluta? Det här måendet hjälper mig inte direkt att avsluta tentan heller om man säger så...

• Ninnispinnis

Cantaton - styrkekramar till dig! Hoppas det blir en fin tillställning. Kram!

Pumpkin - blä för tandläkare och tenta! Men tänk vilken skön fredagkväll du får när det är över! Heja heja!

Hvidis - Jag bodde bara i Linköping i ett halvår, och har faktiskt inte varit där så mycket senare heller... Men visst är din man dansk? Japp, I löööv my job!

• Hvidbrud

Pumpkin- *styrkekram* Ta lite frisk luft, sen gör di lite i taget. så ska det nog gå! Du klarar det!!!

Ninnis: Min man har bot i danmark i 18år han är från Baghdad från början. resten av familjen är i Linköping

• Pumpkin

Tack för pepp tjejer, även om jag fortfarande är galet uppstressad, nervös och illamående.

Skickade ett mail till läraren och frågade vad som händer om jag inte lämnar in i tid, har hört att man ändå kan få godkänt med inte väl godkänt. Hon svarade att så var det, och om jag inte hinner klart idag så är det OK och jag har till i april på mig att skriva klart tentan. Skönt med en schysst lärare. Vill såklart bli klar med tentan så snart som möjligt, och om det inte går idag så ska jag definitivt ha den klar till nästa vecka.

Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!