• Mikabella

Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!

Hej alla fina tjejer. N u startar jag en tråd för alla som vill ha stöd, uppmuntran, vill dela med sig av glada händelser, vill berömma, stötta och ge middagstips till varandra. Ja allt m an kan tänka sig helt enkelt. En-må-bra-när-det-är-lite-grått-ute-tråd! Välkomna!

• Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!
  • passionsblomman

Det låter jättefint!

Jag hoppas du får smälta detta i lugn och ro nu.
    *mera kramar*

Cantaton skrev 2009-02-20 23:43:09 följande:
    Hej. *kramar* Det blev en fin begravning, flera sa att det var den vackraste begravning de varit på. Jag har varit på så många (sjungit mkt), så jag kan nog inte riktigt jämföra längre. Men den var väldigt personlig. Eftersom större delen av släkten har varit florister (som du vet) - och däribland morfar - var det mycket blommor. Väldigt fint gjort. Lions stod framme med en Lionsflagga och jag sjöng tre sånger. Det känns som om musikvalen från början till slut också var fina. Jag var rätt avtrubbad så länge jag behövde fokusera på att sjunga, och eftersom sången var en rätt stor del av begravningen har jag ju inte riktigt "upplevt" den på samma sätt som de andra. Jag fick liksom gå in lite i en professionell roll för att greja det. Men det var en väldigt känslosam begravning och mycket folk.
  • Cantaton

Mm, jag ska bara vara hemma idag. Sambon och jag har tvättid, så vi har precis varit nere i tvättstugan och satt på tre maskiner. Nu ska vi gå och handla go-frukost Sedan ska vi storstäda hela dagen!

• passionsblomman

Ha ha! Jag med! Det behövs verkligen!

Bra, då kan du spela en massa musik som du mår gott av!

Cantaton skrev 2009-02-21 11:22:27 följande:
    Mm, jag ska bara vara hemma idag. Sambon och jag har tvättid, så vi har precis varit nere i tvättstugan och satt på tre maskiner. Nu ska vi gå och handla go-frukost Sedan ska vi storstäda hela dagen!
  • passionsblomman

Hihi!! Här med!!

Hvidbrud skrev 2009-02-21 11:36:36 följande:
    Pata pata *dansarruntochslängermedhårhöfterochfötter* Jihu!!! pata pata time!
  • ingenjörsbruden

Cantaton: Förstår dig precis...den rollen är jätteviktig att gå in i så att man verkligen klarar av att sjunga.....VÄLDIGT påfrestande! Skönt att det blev så fint!

*umpaumpavickavickastudsstudspjoinpjoing* jag med!

• Ninnispinnis

Hej! Kikar in lite snabbt och kramar de som behöver det! Kraaaaam!

Här i hufvudstaden snöar det massor, och snart ska vi på AC/DC

*headbangar och gör rocktecknet med högerhanden*

• ingenjörsbruden

Men...var är alla goa tjejer idag?!

Här är det snart barmark.....längtar massor till våren!!!!

*headbangarlitemedNinnis*

Helgen har varit ganska lugn....var hos min mamma tillsammans med maken o svärisarna...trevligt! Kom dock fram till att min mage INTE tycker om tofuglass.... Men revbensspjäll var attans gott!!

Har inhandlat en spjälsäng i helgen! Känns skönt att kunna bocka av lite fr listan!

Har detaljplanerat våran friggebod osså i helgen....så nu är vi snart klara med detaljprojandet.....nu ska jag bara sätta mig ner o granska allt!! Massa smågrejor!

I morgon är det UL som gäller för oss!!! Ska bli spännande!!
    Ska sen maila ut bilder till mina kompisar så att alla får reda på samtidigt.....kanske bäst att maila på fredag em så man inte blir mailbombad eller nerringd på jobbet!

Hur har helgen varit för er alla?!

Mikis: Hur hade ni det förra helgen i Häckeberga?

Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!