• Mikabella

Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!

Hej alla fina tjejer. N u startar jag en tråd för alla som vill ha stöd, uppmuntran, vill dela med sig av glada händelser, vill berömma, stötta och ge middagstips till varandra. Ja allt m an kan tänka sig helt enkelt. En-må-bra-när-det-är-lite-grått-ute-tråd! Välkomna!

• Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!
  • Mikabella

Hihi är sååå roligt med alla bäbisar!! Är verkligen glad fö er skulll blivade mammor.

• Hvidbrud

Ja, i juli får du se våra struttande figurer. Kanske känna en liten spark också, moster mikis?

• ingenjörsbruden
    Hvidbrud skrev 2009-02-24 18:09:47 följande:
    Så är du bara 3 dagar efter mig!
    Ja..hahaha innan så räknade jag ju lite tossigt o var förre Ankis....men nu så visar det sig ju att det inte var helt felräknat ändå!!! *hahahaha*

*vinkevinkfrånsysterdöttrarna*
  • Mikabella

Åhhhh ja!!!! Det är ju bara sååå gulligt och vackert med rund stora bäbis magar.

• Mikabella

Hälsa henne lycka till.

Kram på dig o grattis ännu en gång.

ingenjörsbruden skrev 2009-02-24 18:13:54 följande:
    I´ll be back...ska skjutsa stora tjejen till ridningen nu....KRAM så länge!!
  • Hvidbrud

Kram tillbaka! NU ska jag hem! Kommer in och bjuder på bulla när de är färdiga!
    Kram och grattis snuttan!

• Hvidbrud

Hade en tjej här inne som var i samma vecka som vi kommer vara hos dig Mikis. Hon var verkligen jätte fin! Lagom stor kula och inte helt orörlig. Ser fram emot en promenad längst stranden. Och vem vet? Kanske ett dopp? (Hvidis aka badkrukan har talat)

Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!