• Mikabella

Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!

Hej alla fina tjejer. N u startar jag en tråd för alla som vill ha stöd, uppmuntran, vill dela med sig av glada händelser, vill berömma, stötta och ge middagstips till varandra. Ja allt m an kan tänka sig helt enkelt. En-må-bra-när-det-är-lite-grått-ute-tråd! Välkomna!

• Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!
  • Mrs D to be

åå jag vet!! nu fick jag ny motivation!! det behövde jag verkligen har kännt mig heldepp nu ett tag!!

• Mikabella

HUrra!!! Vad roligt för dig! Åh vill oxå öpa klänning...igen...det var såååå roligt!
    Mrs D to be skrev 2009-02-25 09:35:11 följande:

åå jag vet!! nu fick jag ny motivation!! det behövde jag verkligen har kännt mig heldepp nu ett tag!!
  • Hvidbrud

Det var det bästa nästan med att bli gift (föutom att bli gift med min älskade, såklart!) -köpa klänning! Vad roligt att den redan kommit, då är det ju bara att pr¨va och se vad du har att förhålla dig till. Det blev den stora, va'?

Jag har köpt klänning till min vänninnas bröllop... Vann på Ebay. Med matchande skor. De kommer förhopningsvis hem i lådan snart så jag kan prova!! *Längtar!* Den är i 100% siden och skuren i Bia, så den kommer att ge plats till den växande magen (hoppas jag!!!)

Cantaton: Härligt med träningsvärk!! Men inte träna med halsont! Ajjabajja!

• Mrs D to be

japp absolut!! den är ju i Bårås så nu blir det en tur till götet snart!!! Nu ska jag baka men vet inte riktigt vad.. muffins tror jag

• passionsblomman

*vinkar* Hemma igen, efter besök hos svärisarna.

Vad kul att ngra har såna där skor! Jag har nämligen sedan över ett år övervägt att köpa dem, me de är ju svindyra, så jag vill gärna höra från dem som redan har dem.
    Min tanke är ju att komma igång med mon a en-timme-om-dagen-stavningar igen, bara den jäkla isgatan försvinner...
    Kan man ha de där skorna då?

Usch! Just nu är jag helt deppad över vikten faktiskt. Jag jkan förklara nivån såhär: om jag inte går ner i vikt vill jag inte vara med i juni, för jag vill inte att ngn av er ska se mig sån jag ser ut nu...Fattar ni då hur värdelöst det är?
    Det känns inte alls som att det är JAG som har den här sk figuren! VÄRST av allt är ju att det ju är helt självförvållat!

Jag måste nog prova det där detoxet Mikis...

Pitbullar däeremot, vägrar jag pröva...

• Cantaton

Nu tränade jag ju inte, utan åkte med mina konfirmander på skidutflykt. Hade ingen tanke på att jag kunde få träningsvärk, haha.

Men jag kan alltså fortfarande inte börja träna? Gah... hur länge kan man egentligen ha halsont?

Hvidbrud skrev 2009-02-25 11:56:50 följande:
    Det var det bästa nästan med att bli gift (föutom att bli gift med min älskade, såklart!) -köpa klänning! Vad roligt att den redan kommit, då är det ju bara att pr¨va och se vad du har att förhålla dig till. Det blev den stora, va'? Jag har köpt klänning till min vänninnas bröllop... Vann på Ebay. Med matchande skor. De kommer förhopningsvis hem i lådan snart så jag kan prova!! *Längtar!* Den är i 100% siden och skuren i Bia, så den kommer att ge plats till den växande magen (hoppas jag!!!)Cantaton: Härligt med träningsvärk!! Men inte träna med halsont! Ajjabajja!
  • Cantaton

JAg känner PRECIS likadant!
    Men! Du får absolut inte tro att vi skulle tycka sämre om dig på något vis, och därmed inte dyka upp i juni! DET får inte vara en anledning. Men jag förstår precis din känsla. Ska vi kämpa ihop?

passionsblomman skrev 2009-02-25 12:10:01 följande:
    *vinkar* Hemma igen, efter besök hos svärisarna.Vad kul att ngra har såna där skor! Jag har nämligen sedan över ett år övervägt att köpa dem, me de är ju svindyra, så jag vill gärna höra från dem som redan har dem.Min tanke är ju att komma igång med mon a en-timme-om-dagen-stavningar igen, bara den jäkla isgatan försvinner...Kan man ha de där skorna då?Usch! Just nu är jag helt deppad över vikten faktiskt. Jag jkan förklara nivån såhär: om jag inte går ner i vikt vill jag inte vara med i juni, för jag vill inte att ngn av er ska se mig sån jag ser ut nu...Fattar ni då hur värdelöst det är? Det känns inte alls som att det är JAG som har den här sk figuren! VÄRST av allt är ju att det ju är helt självförvållat! Jag måste nog prova det där detoxet Mikis...Pitbullar däeremot, vägrar jag pröva...
  • Mrs D to be

*styrkekram* sätter mig också berevid dig och deppar och gråter över hur man är.. Vet ni vad jag gjort!! jag har anmält mig till poweraidutmaningen där man ska springa ett thriatlon i sommarens slut.. Tänk om jag skulle bli uttagen va läskigt!!!

passionsblomman skrev 2009-02-25 12:10:01 följande:
    [citat]
    *vinkar* Hemma igen, efter besök hos svärisarna.Vad kul att
  • passionsblomman

Tur att du afttar hur jag menar: såklart är det inte så att jag skulle utebli för det, men det känns sådär, "nej men gud jag ju inte visa mig så här" och HUR kul är den känslan?
    Jag som VERKLIGEN inte är ngn kropps-/utseendefixerad person.
    Men, man vill ju trivas i sin kropp och känna att man mår bra.

Ja, jag tycker nog det vore bra att kämpa tillsammans! man behöver peppa lite!

Mrs D to be: tack för styrkekram!

Cantaton skrev 2009-02-25 12:30:03 följande:
    JAg känner PRECIS likadant!Men! Du får absolut inte tro att vi skulle tycka sämre om dig på något vis, och därmed inte dyka upp i juni! DET får inte vara en anledning. Men jag förstår precis din känsla. Ska vi kämpa ihop?
Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!