Jag är här o stöttar och puffar så mycket jag bara kan!! Jag vet hur svårt det är att börja, men 21 dagar är vad som krävs för att göra en vana av något. Det gäller verkligen att "hålla" ut, kämpa och det är faktiskt ganska bra att komma til stadiet "shit jag vill inte visa mig för någon för jag skämms". NU ska du ta tag i det! Kör en renkur på 7-dagar med Cambridge, slängALLA halvfabrikat, ut med saft, läsk, godis o annat "onödigt". Ska du unna dig något extra gott så måste du GÅ eller SPRINGA till butiken för att få det! Sån är min regel. Aldrig ha "fällor" hemma!!
Vill absolut inte vara hård eller gör en liten sak av svårigheten i att få ändan ur soffan, MEN jag var själv en soffpotatis utan motivation o muskler för 1 år sedan så jag vet! Vi hade ju vår -5kg tråd (minns ni Hvidis o Ninnis?) o den hjälpte mig sååå mycket! Gick från 58 kg i mars till 51 kg på min bröllopsdag i augusti. Inget gym, ingen PT, bara BT stöd o en jäklans massor av beslutsamhet o självkontroll! Heja dig! Jag vet att du kan!! *
Grrrr Pitbull-Mikkis hugger dig lite i ändan o springer naffsandes efter dig i hasorna*
Skorna är SKITbra!
passionsblomman skrev 2009-02-25 12:37:42 följande:
Tur att du afttar hur jag menar: såklart är det inte så att jag skulle utebli för det, men det känns sådär, "nej men gud jag ju inte visa mig så här" och HUR kul är den känslan?Jag som VERKLIGEN inte är ngn kropps-/utseendefixerad person.Men, man vill ju trivas i sin kropp och känna att man mår bra.Ja, jag tycker nog det vore bra att kämpa tillsammans! man behöver peppa lite! Mrs D to be: tack för styrkekram!