• Mikabella

Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!

Hej alla fina tjejer. N u startar jag en tråd för alla som vill ha stöd, uppmuntran, vill dela med sig av glada händelser, vill berömma, stötta och ge middagstips till varandra. Ja allt m an kan tänka sig helt enkelt. En-må-bra-när-det-är-lite-grått-ute-tråd! Välkomna!

• Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!
  • passionsblomman

Ha! Jag har samvete att knuffa alla som vågar sig ut på samma spelplan!

Ninnispinnis skrev 2009-02-26 12:14:25 följande:
    Blommis, you are excused! Åh, Fia med knuff! Blir lite nostalgisk, minns alla ljumma sommarkvällar i sommarstugan då vi suttit ute vid öppna spisen och spelat... Och min lilla pappa som inte har samvete att knuffa sina barn (bara sin fru)
  • Hvidbrud

Nu har vi varit på UL! Allt såg ut som det skulle och risken blev värderad som en på 8526. Den har världens finaste näsa! Längtar!
    Ska se om jag kan lägga ut en bild i kväll!
    Kram! måste rusa!!

• Ninnispinnis
    Hvidbrud skrev 2009-02-26 13:03:26 följande:
    Nu har vi varit på UL! Allt såg ut som det skulle och risken blev värderad som en på 8526. Den har världens finaste näsa! Längtar!Ska se om jag kan lägga ut en bild i kväll!Kram! måste rusa!!
  • ingenjörsbruden
    Nu har vi varit på UL! Allt såg ut som det skulle och risken blev värderad som en på 8526. Den har världens finaste näsa! Längtar!Ska se om jag kan lägga ut en bild i kväll!Kram! måste rusa!!
    Åhhh va härligt!! Flyttades ni fram i tiden osså?
    Hur lång var bebisen?
    Skönt med så låg risk!

Blir euforisk när jag tänker på våra små liv!

Cantaton: Du har alldeles rätt för dig....tänket skicka ut ett mail på fredag....men så har jag fått influensan o vill bara krypa ur mitt eget skinn....så jag kan ju mail ut ul-bilden redan idag(tänkte bara vänta så att jag inte skulle bli mailbombad o nerringd på jobbet)
    Återkommer med reaktioner!

Passionis: Torrjäst är kanon att ha hemma har jag kommit på...blir oftast sugen på att baka o dyl när alla affärer har stängt osv...torrjästen är en bra livlina! :-P
    tycker att du är en snäll mamma som inte tvingar din son att gå eller cykla 2 mil med dig till affären!!
  • ingenjörsbruden
    Cantaton skrev 2009-02-26 13:48:22 följande:
    Ja, just det, du skulle vänta till fredag eftermiddag! *lite glömsk*
    Men NU har jag mailat mina girls....*hehehehe* Tur att maken är i danmark på teambuilding o inte kommer hem förrän i morgon kväll....telefonen lär gå varm!
  • Mikabella

HURRA! Grattis sötnöt!

• Mikabella

Det där om solen var bare ett skämt...Pust...Jag ville ju gärna...Buhu..5 min sol på en hel dag! Brottsligt! Kan man stämma vädrets makter kanske?

Mikabella skrev 2009-02-26 10:30:41 följande:
    JA!!!! SOL!!! Kan knappt tro mina ögon! Solen har kommit fram!!
  • Ninnispinnis

JA! *skriver under stämningsansökan omedelbums*

Mikabella skrev 2009-02-26 15:03:28 följande:
    Det där om solen var bare ett skämt...Pust...Jag ville ju gärna...Buhu..5 min sol på en hel dag! Brottsligt! Kan man stämma vädrets makter kanske?
  • ingenjörsbruden
    Mikabella skrev 2009-02-26 15:03:28 följande:
    Åhhh o jag som gick deppig hem från affären i ösregn o tänkte avundsjukt på din sol...... *hahahahaa*

*skriverundermedegenast*
Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!