• Mikabella

Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!

Hej alla fina tjejer. N u startar jag en tråd för alla som vill ha stöd, uppmuntran, vill dela med sig av glada händelser, vill berömma, stötta och ge middagstips till varandra. Ja allt m an kan tänka sig helt enkelt. En-må-bra-när-det-är-lite-grått-ute-tråd! Välkomna!

• Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!
  • Hvidbrud

Mikis: Du verkar ju ha ett rätt härligt drömliv själv tycker jag... Hästar, kakor, fint hus och fantastisk make och TID!!

Ingenjören: Såg på din lille plutts bild att du var 12+3. Jag är 13+3 kanske därför vår är lite större (den får gärna vara normalstor när det är dax att komma ut- inte en bjässe...)

Har precis blivit bränd av en kund. Men det gör inget, så har jag mer tid att sitta här med er! Hi hi!! (Åh! Tur man är sin egen chef och har lite dålig arbetsmoral...) Men ni är ju så himla gulliga! Tänk vad skulle jag göra om jag inte haf er att snacka mewd innan idag om graviditeten. JAg skulle nog varit helt nojjig! Nä goa är ni!

• Hvidbrud

Min svägerska SMSade precis och rekomenderade mig att gå in på familjeliuv.se om jag hade några undringar... Iiihh!!! Tänk, då skulle jag ju vara tvungen att avlysa mina klienter om jag skule hänga där! Gullig är hon ialla fall och jätte glad för att vi ska få kusintvillingar!

• passionsblomman

Nu har jag släpat runt min son på en rejäl promenad-han tyckte att en fjärdedel av en var lagom... och det var STRÅLANDE och värmande sol, fågelkvitter i alla buskar och porlande vatten längs vägen.

Efter det har vi gjort Chokladbollar med rosa pärlsocker på och hunnit prata lite med mormor i telefon. Middagen är äten-Spagetti idag med, så NU får man faktiskt en hemgjord Chokladboll.

• passionsblomman

Ni är ALLTID med och myser med fattar ni ju!

Snölyktan har nästan smält idag förresten!

Hvidbrud skrev 2009-02-26 17:38:03 följande:
    Åh, vad mysigt ni har det! *mysrmedlite*
  • ingenjörsbruden
    passionsblomman skrev 2009-02-26 17:46:12 följande:
    Ni är ALLTID med och myser med fattar ni ju!Snölyktan har nästan smält idag förresten!
    Åhh den som var så fin!! Tur du tog foto på den så vi fick mysa lite till av den!
    *mumsarpåenhemmagjordnegerbollmedrosamjäll*

Hvidis: Ja så klart är det så! Men vilka växryck på bara en vecka...1,5 cm!!!! Coooolt!
    Jag undviker verkligen familjeliv....är sugen på att se om här är någon i "byn" som ska ha samtidigt som vi....men med all tid som jag fastnar här på BT så är det nog inte tillrådigt att börja med familjeliv.se osså! O ni är ju så goa så det räcker mer än väl!!
    Normalstora battingar har jag redan beställt till oss!!

Sitter o slappar framför tv:n....mår lite bättre nu...har inte så ont i huvudet....men är rätt öm i kroppen....har pratat med ytterligare en tjejkompis!!
    Hon trodde att det var bus....typ att bilden eg föreställde något annat...ni vet en gammal gumma som även kan ses som en ung kvinna med hatt....så hon var lite försiktig i början av samtalet!!! *hahahaha*
    Roligt att sitta o snattra....tyvärr så blir det inte så ofta...men när vi väl får tummarna loss så sitter vi i timmar o snackar....maken får lite lätt sår i öronen o fattar inte hur jag orkar prata så mkt o länge!!!
    Ligger det i kvinnans natur eller är det generna?
  • Hvidbrud

Vad skönt att du har det lite bättre! Inte kul att vara sjuk...
    Jag väntar på min man. Han ska hämta mig på jobbet idag för vi ska ut och äta och fira tt vi har en så fin liten stump i magen!
    Min bäsis ringde precis och la et meddelande på svararen. Hon tyckte att den liknade mig (det tycker jag är lite tidigt att säga.. Fint att hjag är trött, men så grå är jag inte. Hi hi!)

Min mans bror skrev ett försiktigt sms och undrade om jag var två nu, för han hade fått en så konstig bild av sin bror... Hi hi!

Min make kan tjattra och skvallra som en värre kärring, så hos oss är det omvänt!!

• Ninnispinnis

Naaawww, söta gulliga du!

Mikabella skrev 2009-02-26 16:30:38 följande:
    Jag är lite avis på ditt liv. Du verkar ha det så fint Ninnis, tränar flitigt, tar hand om dig själv och så verkar du ju vara hur gullig som helst!
  • Ninnispinnis

*slickar mig om munnen efter att ha mumsat i mig en av varje av Mikis kakor och en av Blommis chokladbollar*

Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!