• Mikabella

Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!

Hej alla fina tjejer. N u startar jag en tråd för alla som vill ha stöd, uppmuntran, vill dela med sig av glada händelser, vill berömma, stötta och ge middagstips till varandra. Ja allt m an kan tänka sig helt enkelt. En-må-bra-när-det-är-lite-grått-ute-tråd! Välkomna!

• Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!
  • ingenjörsbruden

*MASTODONTBAMSEKRAM TILL MIKIS MEDDIGENAST*
    Har en portion till dig i frysen!! Det var smaskigt!!
    Maten du äter verkar väldigt god säger jag som älskar bönor!

Pumpkin...vad vi går på?....ja du..det undrar jag osså! Lycka till på tentan!

Mrs D: Åååh en crosstrainer!!! Vilken julklapp/present! Jag önskar mig en orbitreeker i 30 års present! Testade en sån i thailand när mannen sprang på löpbandet.....jag orkade i 25 min!! Fick härligt go träningsvärk i hela kroppen!

Hvidis: Åhhh badkarsmys är ju SÅ skönt! Fasen att vi burit ner badkaret i källaren....suck!

Ninnis: Martyren jag var nära att sticka hemifrån igår när maken gått in i duschen.....vi hade en rätt hätsk diskussion där han inte fick in i sin skalle att jag inte var avis eller purken för att svärfar gjort konstruktionen......ibland är han så trög så att tiden står still....hur man än försöker förklara så går det inte fram/in!!!
    Så när maken hoppade in i dushen så tog jag papper o penna.........o fick skriva ner alla sakerna punkt för punkt.....o avslutade först med att han hade gått sin väg varenda gång jag försökt förklara så nu gick jag istället o han kunde ringa om han var intresserad av att prata (tänkte sticka till jobbet o gråta ut hos er här på BT)....var ruskigt nära...farligt med grav.hormoner i kroppen......men så kände jag att....nä...martyr ska vi INTE leka idag....så jag skrev om det sista....tog mat o gick in till tvn o satte mig......efter en liten stund kommer han osså med mat.....jag sitter helt tyst o så säger han...-Jag är ledsen att jag inte frågade dig först!
    O DÅ var han förlåten!

Så det är så här vi löser våra konflikter...papper o penna...alt mail!

• Cantaton

ingenjören - så länge det funkar så Jag behöver "bara" bli ledsen (få tårar i ögonen), för då blir min sambo så rädd att jag får all uppmärksamhet.

• ingenjörsbruden
    Cantaton skrev 2009-02-18 08:47:23 följande:
    ingenjören - så länge det funkar så Jag behöver "bara" bli ledsen (få tårar i ögonen), för då blir min sambo så rädd att jag får all uppmärksamhet.
    Har kört den varianten osså...men han blir bara irriterad för jag gråter för ingenting...o nu är jag ju värre än nånsin!
  • Ninnispinnis

Att bråka på skrift, är det en ingenjörsthing?

Vad söt du är som tänkte rymma till BT! Vilken tur att vi har varandra här!

Skönt att det löste sig till slut i alla fall.

Cantaton, jaså du har den effekten...

• Cantaton

Ninnis, mm. Tydligen. Men det är just på honom, så funkade inte mitt ex kan jag meddela. Han tyckte bara att det var jobbigt om jag grät och försvann så långt bort som möjligt, vilket ju bara gjorde saken värre.

• ingenjörsbruden

Hörre ni goa bruttor......

Hur blev det med träff hos Mikis?
    Tror att senaste budet var 6:e juni....

Vilka kan?

Kan
    Ingenjörsbruden

Mikis
    Hvidbrud
    Ninnispinnis
    Cantaton
    Mrs D
    Pumpkin
    Passionsblomman
    MV85

.......hoppas jag inte glömt någon

• Cantaton

Jag kan som det är nu, men den här veckan har bröllopsbokningarna börjat trilla in för maj/juni, så jag vill nog hålla det lite öppet. Är dessvärre i behov av lite sånguppdrag som ger snabba pengar. Alla mina produktioner ger pengar först när de är över, vilket är i höst... Behöver något att leva av i vår och sommar också. Men kan jag senare också så, ja.

Usch, jag har ingen ingen ingen som helst lust att åka och jobba idag Vill bara sitta hemma. Visst, det är mycket ringa och jag kan såklart göra en del sånt hemifrån, men det är jobbigt att ha alla dokument i datorn och inte kunna sprida ut dem framför sig. Kan nämligen inte stanna på jobbet hela tiden utan måste ut o sätta upp en del affischer. Men å andra sidan måste jag ju trycka ut dem, så då måste jag ju till jobbet iaf... Äsch, jag får väl åka

• Hvidbrud

Kan
    Ingenjörsbruden
    Hvidbrud

Mikis
    Ninnispinnis
    Cantaton
    Mrs D
    Pumpkin
    Passionsblomman
    MV85

• Ninnispinnis

Kan
    Ingenjörsbruden
    Hvidbrud
    Ninnispinnis

Mikis
    Cantaton
    Mrs D
    Pumpkin
    Passionsblomman
    MV85

Det är ju ett tag till juni, men jag tror i alla fall att jag kan!

Vi får väl hoppas att Mikis kan också

• Ninnispinnis

Det finns kanske en anledning att ditt ex är just ditt ex och din m2b just din m2b...

Cantaton skrev 2009-02-18 08:56:45 följande:
    Ninnis, mm. Tydligen. Men det är just på honom, så funkade inte mitt ex kan jag meddela. Han tyckte bara att det var jobbigt om jag grät och försvann så långt bort som möjligt, vilket ju bara gjorde saken värre.
Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!