Utmärkt! Det är verkligen jätte bra!! Man blir liksom nollställd. Magsäcken krymper till en mer "normal"storlek och man känner sig såå lätt och frisk efteråt. Det är bla pga av sockret jag gör det.
Min kropp är inge bra på att bryta ner kolhydrater, fett o socker om jag inte tränar väldigt mycket, så nu när det är så kallt får jag hjälpa den lite..
Antingen kö jag en 7-dagars renkur Cambridge, faktiskt riktigt bra, goda och mättande, jag kan inte riktigt gå renkur på Cambridge just nu, för då blir jag för smal, så jag kör istället en så kolhydrat, fett, socker-fri 10 dagars-"kur" Jag dricker grönsaksbuljong till frukost eller Cambridgpulver, äter en lunch på tex kyckling med kikärtor, bönor och linser, buljong till "mellis", dricker MASSOR av grönt the och äter sen en proteinrik kvällsmat. Det viktigaste är nästan att det är små mättande portioner som jag äter SAKTA! Motionerar med 20 min löp alt. 40 powerwalk varje morgon, rider Dubai (tränar inför första dressyr tävlingen nu
, och kör ett 30 min sit-up/push-up/rygglyfts-pass 3-4 gånger i veckan.
Jag vet jag är lite jobbig, MEN arbetslösheten o stressen över den gör att jag MÅSTE. Jag blir sååå rastlös, vilket leder till att jag börjar småäta som leder till magen sväller till en badboll och att jag tillslut inte änns kan titta på mat utan att få kramper...Pust...lite jobbigt, men det är enda sättet att få kroppen att funka 
passionsblomman skrev 2009-02-17 18:58:26 följande:
Hur gör man sådan där detox då? och hur länge? är det bra om man ska "avsockra sig" som jag kallar det?