Tack
Kände att det var dags att byta. När ni började prata om årsdagar insåg jag att det kortet jag hade som profilbild är taget samma dag som jag dejtade min sambo - dvs typ två år gammalt. Var helt enkelt dags att byta
Nu har jag jobbat hos mamma hela dagen. Har rivmärken över hela händerna från alla rosentaggar. Är jättetrött i fötterna - snart i kroppen också känner jag. Men det är bara att hålla energin uppe, för jag måste släpa hem en dator, två jätteorkidéer och en kasse med krukor och lite annat. Och sedan ska vi på middag hos några kompisar.
Bussarna matchar dåligt så jag måste gå en bra bit. Funderar nästan på om det är värt att ta en taxi från tågstationen. Känns så onödigt bara när jag har busskort... Eller så får sambon möta mig vid bussen och hjälpa mig bära.
Jag gillar det här med mobilt bredband! Värsta schysst att sitta på tåget och surfa 
Ninnispinnis skrev 2009-02-14 10:35:01 följande:
Vilken fin bild, Cantaton!På tal om Ben&Jerrys, ikväll blir det chocolate fudge brownie efter skaldjursfrossa (färska räkor, krabba och havskräftor) och gula änkan Nu ska vi gå en sväng på stan och äta lunch, och bara njuta av att just vi träffades just där, för 10 år sedan... till er goa tjejer, hoppas ni får en fin dag vad ni än gör!