• Mikabella

Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!

Hej alla fina tjejer. N u startar jag en tråd för alla som vill ha stöd, uppmuntran, vill dela med sig av glada händelser, vill berömma, stötta och ge middagstips till varandra. Ja allt m an kan tänka sig helt enkelt. En-må-bra-när-det-är-lite-grått-ute-tråd! Välkomna!

• Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!
  • ingenjörsbruden

Ninnis: Näää det är ikväll de ska partaja....i morgon på allahjärtansdag ska vi åka o hälsa på min griniga o gnälliga pappa som fyller 75 år.... Nåja...är väl hemma vid 16-17 så att vi kan äta lite gott....firar nog nästa lördag istället....för då är det 2 månader sen vi gifte oss!

Vandra runt Häckeberga sjön är mysigt....men är det mjukt i marken ska man ha lite geggtåliga skor....men är det så här kallt så är det nog geggfritt!

• ingenjörsbruden

Hade förresten -11 grader i morse när jag gick upp....*brrrrr*
    Kylan i skåne är hemsk....så mkt fukt i luften så det känns som -25! *brrr*

Men snön ligger vit o fin!!

• Pumpkin

MV85: Så skönt att du fick det resultatet du ville!

Ninnis: Grattis till 10 år då

Mikis: Åh, låter helt underbart med en lyxweekend. Här blir det mysmiddag ikväll och imorgon ska vi på födelsedagsfest, maken har tjatat som en tok på mig att vi ska åka så det är väl bäst att vi gör det då.

Jaha, nu är jag snart färdig och laddad för intervju, håll tummarna för mig!

• Ninnispinnis

Ok, då förstår jag!

Förra helgen var det extremt geggigt, speciellt när man går i kohagarna Mina skor står fortfarande i vasken i tvättstugan...

-9 grader hade vi hos oss i morse, brrr! Men solen skiner och snön glittrar, så jag klagar inte!

• ingenjörsbruden
    Pumpkin skrev 2009-02-13 11:36:33 följande:
    MV85: Så skönt att du fick det resultatet du ville!
    Ninnis: Grattis till 10 år då
    Mikis: Åh, låter helt underbart med en lyxweekend. Här blir det mysmiddag ikväll och imorgon ska vi på födelsedagsfest, maken har tjatat som en tok på mig att vi ska åka så det är väl bäst att vi gör det då.

Jaha, nu är jag snart färdig och laddad för intervju, håll tummarna för mig!
    Håller tummen!!!
  • Mikabella

Åh vad roligt att höra att Häckeberga är fint. Ska bli sååå skönt med en wnd

Hahah högljudd sex...Ja skrattretande, men kan ju vara sjuk jobbigt....Om det inte är en själv som har den....

Nej mina bönor, nu ska jag ge mig ut i solen! ÄLSKAR att vara arbetslös, eller arbetssökande som det så fint heter nuförtiden, när solen skiner, minus 5 grader o klarblå himmel!. Life is good!! Full galopp i uppförsbacken 7 hål i nacken!

Kram kram kram och 1000000000 ...MINST!

• Hvidbrud

Åh! Det låter som en härlig helg, Mikis!
    Jag ska jobba och skämma bort andra män fruar...
    Där är förresten en artikel om MIG i Alt for damerna i dag. En av danmarks sörsta damtidningar... Jätte kul!

Strålande sol och kallt i luften! Härligt! Önskar jag kunde komma ut och gå, men jag har en möhippa här i kväll, så det blir nog sent.

Håller tummarna pumpkin!

Får sån lust att komma och gosa med kisen!

• MV85

Hoppas ni har en bra dag allesamman!
    Här strålar solen, precis som i skåne.. vad termometern visar har jag dock ingen aning om! Vackert är det i alla fall, så önskar jag hade en kamera att gå ut med nu när jag äntligen kan - men det har jag inte!
    Underbart väder att ta en promenad i, så det har jag gjort på förmiddagen - vad har ni hittat på idag?

Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!