• Mikabella

Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!

Hej alla fina tjejer. N u startar jag en tråd för alla som vill ha stöd, uppmuntran, vill dela med sig av glada händelser, vill berömma, stötta och ge middagstips till varandra. Ja allt m an kan tänka sig helt enkelt. En-må-bra-när-det-är-lite-grått-ute-tråd! Välkomna!

• Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!
  • MV85
    Hvidbrud skrev 2009-02-12 16:16:26 följande:
    Håller hårt! (men jag har en känsla av att det är något på gång...)
    Tur man nu mera kan testa när som helst på dygnet o inte bara på morgonen!
    Särskilt när man inte testar första dagen... som nu... OM jag är gravid är det MINST 2 veckor gammalt... troligtvis 5...
  • Mrs D to be

hej tjejer ni är ju hysteriskt roliga har suttit och skrattat mig igenom flera sidor här nu!! Iof gick jag upp 04.50 i morse och gör man det så skrattar man vell åt vad som

Idag ska jag färga håret!! själv... blont (det är jag ju redan men fylla i utväxten) och sedan mörkt under. Om kameran medarnetar så tar jag och lägger in billd

Pumkin vart hittar du alla jobb??

• Mikabella

Oh nervöst- Håller tummaran- Jag äslakr barn, men hade inte heller blivit så glad för ett "positivt" svar just nu

MV85 skrev 2009-02-12 15:10:52 följande:
    Okej tjejer.. håll tummarna för mig nu! Ska åka o köpa gravvtest! O NEJ, jag vill INTE att det ska visa positivt! För mig vore ett negativt test positivt *flinar åt min egen dåliga humor*
  • Mikabella

JAG!!!!!!!!!!!!!!!

Hvidbrud skrev 2009-02-12 16:15:32 följande:
    Ååååhhh!!! Min sishi man är Guuuud!!! Mmmmm!! Åh! Jag är så tillfredställd just nu... Kvaliteten är utom denna värld. Han är perfektionist ut i fingerspettsarna.Mer! Mer! *Bjuder generöst på nigiri och maki! Vem vill ha mer afrodiserande ingefära?!*Vi skulle nästan ha en BTträff där!
  • MV85
    Mikabella skrev 2009-02-12 17:06:08 följande:
    Oh nervöst- Håller tummaran- Jag äslakr barn, men hade inte heller blivit så glad för ett "positivt" svar just nu
    Det är ju en bra början... Själv tycker jag mina syskonbarn är underbara... en timma eller två.... sen har jag fått nog...
    Vill inga barn ha... Inte nu - inte senare!
  • MV85

Aaaaaaaaaaaaaah! Vad svårt det ska vara att bli kissnödig när man "behöver" det!

• MV85

Sitter o väntar på resultatet nu... men verkar som jag fått ett sånt där testhelvete *ursäkta språket* som inte är okej... för ingen respons i testrutan än... som ska visa att det är giltigt...

Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!