• Mikabella

Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!

Hej alla fina tjejer. N u startar jag en tråd för alla som vill ha stöd, uppmuntran, vill dela med sig av glada händelser, vill berömma, stötta och ge middagstips till varandra. Ja allt m an kan tänka sig helt enkelt. En-må-bra-när-det-är-lite-grått-ute-tråd! Välkomna!

• Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!
  • Ninnispinnis

Vispad MJÖLK?? Det ska ju vara grädde!

ingenjörsbruden skrev 2009-02-12 13:22:18 följande:
    *brrrr*.....får nog gå o ta en kopp varm choklad med vispad mjölk.....*brrrr*
  • Ninnispinnis

Åh, vad spännande! När ska du på intervju?

Pumpkin skrev 2009-02-12 13:24:30 följande:
    Nu har jag precis blivit kallad till en till intervju för extrajobb, denna gång är det Plantagen som söker folk (genom Student Consulting iofs). Känns som ett mycket roligare extrajobb
  • Ninnispinnis

Vad kul, lycka till!

*håller tummar och tår för att du ska slippa nattliga reklamblad*

Pumpkin skrev 2009-02-12 13:53:35 följande:
    Imorgon!
  • Pumpkin

Tack tjejer!

Kommer fortsätta ta pass på tryckeriet också, men då behöver jag inte göra det lika ofta. Målet är ju att få ihop så pass mycket pengar att jag slipper jobba i sommar

• Pumpkin

Njae, inget bestämt än. Men vi funderar på att sparka ut makens föräldrar från deras hus och vara husvakt i några veckor På det sättet kan vi vara hemma i Skellefteå en längre period och dessutom ta med oss katterna.

Annars vill jag mest bara ha sommarlov, har inte haft semester längre än en vecka sen sommarlovet mellan 8an och 9an typ.

• Cantaton

Hon stod på en trappa, och en bit ifrån trappan hade en heliumballong fastnat i ett tak, så hon fick för sig att hoppa ut från trappan för att försöka få loss ballongen som satt fast i taket... Mindre klokt. Sambon och jag ska laga mat idag och ta med hem till henne för att muntra upp henne lite

ingenjörsbruden skrev 2009-02-11 17:12:37 följande:
    Skulle behöva era hjälp handgripligen....ska fixa ett fotocollage till pappa på hans 75årsdag....jisse med jobb det är!Har fått kopierat 13 A3 fulla med inscannade foton som jag ska klippa ut o försöka montera i en eller flera ramar....Skulle lätt behöva ett par händer till! cantaton: Är så nyfiken...vad gjorde din kompis som bröt båda fötterna....det borde inte vara så jättelätt tycker jag...Nä sån boende parkering suger....Vi har ett "vindskjul" till garage....men den står väderskyddat iallafall...275:- kostar det på vischan!
  • Cantaton

Oh! Panduro som ju dessutom är en sådan härlig butik. Svårt att gå därifrån tomhänt

Mikabella skrev 2009-02-11 18:21:14 följande:
    Sökte jobb som butikschef i en Pandurobutik för 4 timmar sedan o för 2 timar sedan ringde de o ville träffa mig för intervju på måndag Tack för den egopuffen
Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!