• Mikabella

Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!

Hej alla fina tjejer. N u startar jag en tråd för alla som vill ha stöd, uppmuntran, vill dela med sig av glada händelser, vill berömma, stötta och ge middagstips till varandra. Ja allt m an kan tänka sig helt enkelt. En-må-bra-när-det-är-lite-grått-ute-tråd! Välkomna!

• Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!
  • Cantaton

Det går inte att ta två stora högtalare, mixer o alla sladdar på tunnelbana o med massa byten o sånt. Av nån konstig anledning är de borgerliga vigslarna rätt ofta på "off" platser som inte är i närheten av lokaltrafik Jag brukar låna bil de gånger det behövs, men jag tycker inte om att låna bilar... Hyrt har jag också gjort någon gång, men det var för att jag skulle till nåt ställe bortom Västerås. Men jag har för mig att det var mycket dyrare än så..?

ingenjörsbruden skrev 2009-02-12 15:16:30 följande:
    Ok...då håller vi tummen för det!Cantaton: hahahah ja det måste vara kämpigt med ljudanläggning på tunnelbana o buss.....men man kan ju hyra en bil billigt på Statoil har jag för mig....267:-/dygn eller nåt...men ja...man måste ju ha körkort osså!Ninnis: finns inte grädde i automaten....men den kan tydligen vispa pulver! Impad eller?! hahahahaPumkin: Lycka till i morgon!
  • Cantaton

Väldigt faktiskt. Och hon som i övrigt är den smartaste människa jag känner. Ljuvlig på alla sätt och vis. Nu står en skaldjurspaj i ugnen som vi ska ta med oss till henne om en stund

ingenjörsbruden skrev 2009-02-12 15:59:23 följande:
    Cantaton: *virrar på huvudet* ja det var ju lite intelligensbefriat att hoppa från trappan....va gulligt av er att laga mat o hälsa på henne! Hvidis: Köööbe-sushi eller hemmagjord? *dreglar lite* Vill osså ha! Suck....men utbudet i Lund på sushi-fisk som varit fryst är dålig tydligen....*STOOOOOR SUCK* Men enl livsmedelsverket skulle man var noga med att den var nygjord....inget om att den måste varit fryst...återigen är jag förvirrad... Inget ovanligt iofs! Ninnis: Vilken värstingmaskin vi har då! Ska nog låta bli att sparka på den nästa gång den lagar rävgift till kaffe!
  • passionsblomman

Nej nej nej nej nej!!!

Så här är det: ALL Sushifisk MÅSTE ha varit fryst, och det är så den säljs till restaurangerna! Det är rå fisk ja, men fryst och tinad rå fisk! Det vore inte nyttigt för NÅGON annars! Jag vet, för jag har jobbat en kort tid på ett Sushihak!

*mätt på Sushi jag med*

ingenjörsbruden skrev 2009-02-12 15:16:30 följande:
    Ok...då håller vi tummen för det!Cantaton: hahahah ja det måste vara kämpigt med ljudanläggning på tunnelbana o buss.....men man kan ju hyra en bil billigt på Statoil har jag för mig....267:-/dygn eller nåt...men ja...man måste ju ha körkort osså!Ninnis: finns inte grädde i automaten....men den kan tydligen vispa pulver! Impad eller?! hahahahaPumkin: Lycka till i morgon!
  • MV85
    Cantaton skrev 2009-02-12 18:53:56 följande:
    Blev det nåt testsvar till slut?
    Nepp, det blev det inte!
    Kom precis hem efter att varit o köpt nytt! Ett tvåpack denna gången!!!!!
    Så nu måste jag bara bli kissnödig igen oxå! Någon som har några trick?
    Har redan provat massa vatten och cola...
  • Hvidbrud

Om det är i närheten av BIM, så är det bättre att vänta på mogon urinen... Då är koncentrationen av det hormonet man är ute efter större och du får snabbare och tydligare resultat.

• Mikabella

Gud vad jag är nervös för sig sötnos!

MV85 skrev 2009-02-12 19:08:04 följande:
    Nepp, det blev det inte!Kom precis hem efter att varit o köpt nytt! Ett tvåpack denna gången!!!!!Så nu måste jag bara bli kissnödig igen oxå! Någon som har några trick? Har redan provat massa vatten och cola...
  • MV85
    Hvidbrud skrev 2009-02-12 19:40:12 följande:
    Om det är i närheten av BIM, så är det bättre att vänta på mogon urinen... Då är koncentrationen av det hormonet man är ute efter större och du får snabbare och tydligare resultat.
    Skulle haft för 2 veckor sedan, hade 2½ dag för en vecka sedan... så nej... inte nära..
  • Mikabella

Nervöst. nervöst, nervöst....

MV85 skrev 2009-02-12 19:41:52 följande:
    Skulle haft för 2 veckor sedan, hade 2½ dag för en vecka sedan... så nej... inte nära..
  • MV85
    Mikabella skrev 2009-02-12 19:43:41 följande:
    Nervöst. nervöst, nervöst....
    MYCKET!
    Köpte en tvåpack nu för att vara på säkra sidan... Så om ett inte funkar denna gången oxå så har jag ett till!
Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!