• Mikabella

Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!

Hej alla fina tjejer. N u startar jag en tråd för alla som vill ha stöd, uppmuntran, vill dela med sig av glada händelser, vill berömma, stötta och ge middagstips till varandra. Ja allt m an kan tänka sig helt enkelt. En-må-bra-när-det-är-lite-grått-ute-tråd! Välkomna!

• Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!
  • Ninnispinnis

Mysigt ni verkar ha det tjejer!

Jag sitter och kollar på Let´s Dance och väntar på att min man ska komma hem och äta tacos och dricka vin med mig

Imorgon firar vi 10 år, men det har jag nog sagt i den här tråden (också )

• Ninnispinnis

Mysigt ni verkar ha det tjejer!

Jag sitter och kollar på Let´s Dance och väntar på att min man ska komma hem och äta tacos och dricka vin med mig

Imorgon firar vi 10 år, men det har jag nog sagt i den här tråden (också )

• MV85

O jag sitter o bara har tråkigt hemma.. ensam som vanligt... *djup suck*
    Någon som har ett bra tips på något att göra när man har långtråkigt en fredagkväll?

• Pumpkin

Åh, min älskling är bäst! Först fixar han quesadillas till förrätt, fajitas till varmrätt (jag ÄLSKAR texmex) och sen langar han fram Ben & Jerry's till efterrätt. Min älskling {#lang_emotions_heart}

• Mikabella

Myyysss. Jag är på lyran...eller vad vad det man kallade det? Hmmm vi hade väl en liten diskution om det...Mrs D var det du som hade ett roligt uttryck för "på lyset,lyran"

Ninnispinnis skrev 2009-02-13 20:39:21 följande:
    Mysigt ni verkar ha det tjejer!Jag sitter och kollar på Let´s Dance och väntar på att min man ska komma hem och äta tacos och dricka vin med mig Imorgon firar vi 10 år, men det har jag nog sagt i den här tråden (också )
  • Mikabella

Ben&Jerry! En man helt i min smak! Min man gillar inte B&J men köper den till mig ibland när jag varit extra duktig Nu senast fick jag ensom hett New York...nånting...Choklad, choklad, choklad och CHOKLADbrownies Korkade män...Hmmm vem behöver sex när man har fårr Ben & Jerry?!

Pumpkin skrev 2009-02-13 21:12:46 följande:
    Åh, min älskling är bäst! Först fixar han quesadillas till förrätt, fajitas till varmrätt (jag ÄLSKAR texmex) och sen langar han fram Ben & Jerry's till efterrätt. Min älskling
  • Mikabella

FUSKAPA!

Mrs D to be skrev 2009-02-13 18:44:35 följande:

nu kom m2b hem med 10 röda rosor till mig.. och i morgon ska vi ut och äta någon stans
  • Mikabella

Åhhh stackars dig. Kom till mig. Just nu lyssnar jag på Ne.Yos Miss Independent o dansar i pyamas...Min man är mindre nöjd...

MV85 skrev 2009-02-13 20:41:49 följande:
    O jag sitter o bara har tråkigt hemma.. ensam som vanligt... *djup suck*Någon som har ett bra tips på något att göra när man har långtråkigt en fredagkväll?
  • Mikabella

SOV GOTT! PUss och kram på er!

N i kan mobba mig för fylleriskriverier på måndag, för nu åker jag på lyxweekend!

Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!