• Mikabella

Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!

Hej alla fina tjejer. N u startar jag en tråd för alla som vill ha stöd, uppmuntran, vill dela med sig av glada händelser, vill berömma, stötta och ge middagstips till varandra. Ja allt m an kan tänka sig helt enkelt. En-må-bra-när-det-är-lite-grått-ute-tråd! Välkomna!

• Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!
  • ingenjörsbruden
    Hvidbrud skrev 2009-02-13 14:01:37 följande:
    Åh! Det låter som en härlig helg, Mikis!Jag ska jobba och skämma bort andra män fruar... Där är förresten en artikel om MIG i Alt for damerna i dag. En av danmarks sörsta damtidningar... Jätte kul! Strålande sol och kallt i luften! Härligt! Önskar jag kunde komma ut och gå, men jag har en möhippa här i kväll, så det blir nog sent. Håller tummarna pumpkin!Får sån lust att komma och gosa med kisen!
    Åhh Vad heter artikeln?!
  • Ninnispinnis

Eller just det, du ville ju vara lite anonym... Inboxa oss!

• Hvidbrud

Men det är i tidningen... tyvärr inte på nätet. men jag ska skanna och lägga på hemsidan i veckan... Artikeln heter SPA-guide och de har testat 10 ställlen i hela danmark!

• Ninnispinnis

Vad kul! Har länken till din hemsida tror jag... Säg till när du har lagt in det!

• Hvidbrud

Will do that. Nu ska jag ha en möhippa här! Kul! Brukar vara så härlig stämning!

• Pumpkin

Hello!

Intervjun gick bra tror jag, kändes så i alla fall. De skulle höra av sig i mitten på nästa vecka. Och hon jag skulle träffa på måndag (Proffice) ringde och sa att jag inte behöver komma på intervju, för min chef (är tjänstledig från min tjänst på Proffice) hade sagt att det var helt onödigt Så hon skulle helt enkelt bara lägga fram mig som förslag till kunden

• Mrs D to be

nu kom m2b hem med 10 röda rosor till mig.. och i morgon ska vi ut och äta någon stans

• Pumpkin

Mrs D: Så mysigt

Här blir det hemmakväll, vi firar alla hjärtans ikväll istället för imorgon, för då ska vi på födelsedagsfest. Så nu står min älskade make i köket och lagar något som jag absolut inte får veta vad det är, medans jag är beordrad att bara hålla mig borta från köket och ta det lugnt

Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!