• Mikabella

Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!

Hej alla fina tjejer. N u startar jag en tråd för alla som vill ha stöd, uppmuntran, vill dela med sig av glada händelser, vill berömma, stötta och ge middagstips till varandra. Ja allt m an kan tänka sig helt enkelt. En-må-bra-när-det-är-lite-grått-ute-tråd! Välkomna!

• Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!
  • Mrs D to be

Gud jag gjorde det där i höstas och trodde jag var med barn. blev så lättad att jag inte var det för tyckte att det hade varit för tidigt i utbilldningen. Sedan på kvällen så bröt jag ihop för att jag var så ledssen att det inte var något.. man har naturliga saker i sig som gör att även fast man inte vill ha barn så vill man det mother nature..
    Idag ringde tanten från affären och sa att hon sålt min levasadel.. jaha tänkte jag då får jag vell 500 för den iaf JAG FICK 1650 KR!!!! KATJING det blir vell ungefär lagon till klinikbesöket.... :-S
    NU är jag nyfärgad och fin. blev bra men jag ska gå och klippa upp håret mera i nacken så det syns bätre.. och sedan är det fel form på det hela .. *kräsen*
    Nu ska jag gå upp och mysa med min plutt som är jätte gosig idag *njurteravvarjeminut* och smälta mcdonken maten :P
    i morgon är det nya tag på infektion och jag ska terrorisera lite nya patienter :P
    tjollahopp på er och hat bra!!

MV85 skrev 2009-02-12 19:45:00 följande:
    MYCKET!Köpte en tvåpack nu för att vara på säkra sidan... Så om ett inte funkar denna gången oxå så har jag ett till!
  • MV85

Mrs D to be skrev 2009-02-12 20:30:03 följande:

Gud jag gjorde det där i höstas och trodde jag var med barn. blev så lättad att jag inte var det för tyckte att det hade varit för tidigt i utbilldningen. Sedan på kvällen så bröt jag ihop för att jag var så ledssen att det inte var något.. man har naturliga saker i sig som gör att även fast man inte vill ha barn så vill man det mother nature..
    Det är nog väldigt olika det där... Själv vill jag inte... inte alls...
    Har ingen längtan efter barn och tycker bara de är jobbiga... Tror det är ganska stor skillnad - mot om man bara inte vill ha dem nu...
  • Hvidbrud

Ingenjören: Hörde att det har öpnat att nytt sushi hak i Lund på ôstra Mårtensgatan. Där vi O'ves och mongolian och sparta (hette de så... Känns som en avlägsen tid sedan... gymnasietiden). Min väninna sa att det var på grönsen till orgasmiskt gott! Har du provat det stället?

• Hvidbrud

Hur gick det...
    Hoppas att det blir som du vill. *styrkekram*

MV85 skrev 2009-02-12 19:45:00 följande:
    MYCKET!Köpte en tvåpack nu för att vara på säkra sidan... Så om ett inte funkar denna gången oxå så har jag ett till!
  • MV85
    Hvidbrud skrev 2009-02-12 20:50:57 följande:
    Hur gick det...Hoppas att det blir som du vill. *styrkekram*
    Har inte lyckats kissa än!
    Min kropp vägrar sammarbeta... Vill inte släppa ifrån sig någon vätska eftersom jag antagligen har lite vätskebrist nu oxå iom att jag haft magsjuka precis oxå..
  • MV85
    Pumpkin skrev 2009-02-12 20:53:28 följande:
    MV85: Du skulle ha haft min blåsa, jag har sprungit på toaletten flera gånger bara ikväll
    aaaaaaaah! O jag som sitter och bäljer i mig cola o vatten... men får INGET resultat...!
  • MV85
    Pumpkin skrev 2009-02-12 21:00:31 följande:
    Fan vad jobbigt!
    Säkert bara för att jag är nervös för resultatet oxå.. *morrar lite aggresivt mot teststickan framför mig*
Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!