• Mikabella

Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!

Hej alla fina tjejer. N u startar jag en tråd för alla som vill ha stöd, uppmuntran, vill dela med sig av glada händelser, vill berömma, stötta och ge middagstips till varandra. Ja allt m an kan tänka sig helt enkelt. En-må-bra-när-det-är-lite-grått-ute-tråd! Välkomna!

• Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!
  • Cantaton

Jo, jag vet att det kostar massor. Det är faktiskt enda anledningen till att jag inte har någon. Ibland saknar jag det verkligen... som när jag har spelningar och måste ta med ljudanläggning till exempel.

ingenjörsbruden skrev 2009-02-11 21:37:04 följande:
    Mikis!! Iiiiih va spännande!!!!! Keep us informed!!! Mrs D: Ja det är rätt!!! *nickar nöjt samtidigt som jag står o smäller piskan i handen* Pumpkin: Lycka till på jobbet!Cantaton: Var glad för att du inte har en bil....för det kostar en HIMLA massa pengar...speciellt när den går i sönder....*pepparpeppartaiträ* så har vi klarat oss med mindre saker....Mitt lilla blida utbrott igår har gett bra eftersvallningar....idag fixade maken all mat o utan att jag trugade.....men fick min önskan om spagetti uppfylld! Sitter nu o mumsar på belgiska praliner! *mums*
  • MV85

Okej tjejer.. håll tummarna för mig nu!
    Ska åka o köpa gravvtest!
    O NEJ, jag vill INTE att det ska visa positivt! För mig vore ett negativt test positivt *flinar åt min egen dåliga humor*

• ingenjörsbruden
    MV85 skrev 2009-02-12 15:10:52 följande:
    Okej tjejer.. håll tummarna för mig nu! Ska åka o köpa gravvtest! O NEJ, jag vill INTE att det ska visa positivt! För mig vore ett negativt test positivt *flinar åt min egen dåliga humor*
    Ok...då håller vi tummen för det!

Cantaton: hahahah ja det måste vara kämpigt med ljudanläggning på tunnelbana o buss.....men man kan ju hyra en bil billigt på Statoil har jag för mig....267:-/dygn eller nåt...men ja...man måste ju ha körkort osså!

Ninnis: finns inte grädde i automaten....men den kan tydligen vispa pulver! Impad eller?! hahahaha

Pumkin: Lycka till i morgon!
  • Ninnispinnis

Mycket! Vår automat vispar nog ingenting så vitt jag vet...

ingenjörsbruden skrev 2009-02-12 15:16:30 följande:
    Ninnis: finns inte grädde i automaten....men den kan tydligen vispa pulver! Impad eller?!
  • Ninnispinnis

Åh, sushi!

Själv tryckte jag precis i mig rå broccoli...

• ingenjörsbruden

Cantaton: *virrar på huvudet* ja det var ju lite intelligensbefriat att hoppa från trappan....va gulligt av er att laga mat o hälsa på henne!

Hvidis: Köööbe-sushi eller hemmagjord? *dreglar lite* Vill osså ha!
    Suck....men utbudet i Lund på sushi-fisk som varit fryst är dålig tydligen....*STOOOOOR SUCK* Men enl livsmedelsverket skulle man var noga med att den var nygjord....inget om att den måste varit fryst...återigen är jag förvirrad... Inget ovanligt iofs!

Ninnis: Vilken värstingmaskin vi har då! Ska nog låta bli att sparka på den nästa gång den lagar rävgift till kaffe!

• Ninnispinnis

Ja, det mest avamcerade vår maskin klarar är wienermelange

ingenjörsbruden skrev 2009-02-12 15:59:23 följande:
    Ninnis: Vilken värstingmaskin vi har då! Ska nog låta bli att sparka på den nästa gång den lagar rävgift till kaffe!
  • Hvidbrud

Ååååhhh!!! Min sishi man är Guuuud!!! Mmmmm!! Åh! Jag är så tillfredställd just nu... Kvaliteten är utom denna värld. Han är perfektionist ut i fingerspettsarna.
    Mer! Mer!
    *Bjuder generöst på nigiri och maki! Vem vill ha mer afrodiserande ingefära?!*

Vi skulle nästan ha en BTträff där!

• Hvidbrud

Håller hårt! (men jag har en känsla av att det är något på gång...)

MV85 skrev 2009-02-12 15:10:52 följande:
    Okej tjejer.. håll tummarna för mig nu! Ska åka o köpa gravvtest! O NEJ, jag vill INTE att det ska visa positivt! För mig vore ett negativt test positivt *flinar åt min egen dåliga humor*
Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!