• Mikabella

Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!

Hej alla fina tjejer. N u startar jag en tråd för alla som vill ha stöd, uppmuntran, vill dela med sig av glada händelser, vill berömma, stötta och ge middagstips till varandra. Ja allt m an kan tänka sig helt enkelt. En-må-bra-när-det-är-lite-grått-ute-tråd! Välkomna!

• Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!
  • Pumpkin

Om vi säger såhär: Jag MÅSTE hitta ett till extrajobb så jag slipper ta för många pass på det här stället. Mina händer värker och krampar fortfarande...

Galopprunda vid havet? Yes please!

• Ninnispinnis

Ok, men då behåller jag min skylt på brevlådan

Pumpkin skrev 2009-02-12 09:44:09 följande:
    Om vi säger såhär: Jag MÅSTE hitta ett till extrajobb så jag slipper ta för många pass på det här stället. Mina händer värker och krampar fortfarande...
  • passionsblomman

Åh, hjälp, jag läste detta innan det andra, och fattade det för en sekund som att "det här ställe" var BT!

Så jag hann tänka"va? vad har NU hänt..."

Nå, det verkar ju som att det gick bra då iaf.
    Jag vet hur det känns, jag har sorterat post...det var också rätt...ja...särskilt när ikea katalogen skulle sorteras...

Pumpkin skrev 2009-02-12 09:44:09 följande:
  • ingenjörsbruden

Pumpin: Låter som ett ganska hårt extra jobb!

Idag har jag varit ute i -1 + vind o frusit "asslet" (skånskt slang) av mig......har varit inne på kontoret i 1 h men fryser fortfarande..... *brrrr*.....får nog gå o ta en kopp varm choklad med vispad mjölk.....*brrrr*

• Pumpkin

passionsblomman: Haha, nog för att man kan bli arg på BT ibland, men SÅ hemskt är det inte

ingenjöris: Det var helt galet!

Nu har jag precis blivit kallad till en till intervju för extrajobb, denna gång är det Plantagen som söker folk (genom Student Consulting iofs). Känns som ett mycket roligare extrajobb

• ingenjörsbruden
    Pumpkin skrev 2009-02-12 13:24:30 följande:
    passionsblomman: Haha, nog för att man kan bli arg på BT ibland, men SÅ hemskt är det inte
    ingenjöris: Det var helt galet!
    Nu har jag precis blivit kallad till en till intervju för extrajobb, denna gång är det Plantagen som söker folk (genom Student Consulting iofs). Känns som ett mycket roligare extrajobb
    Slå inte rot bara.....
    O kalla inte någon för planta.....fult ord!
  • ingenjörsbruden

Kunde inte låta bli....har så himla torr humor så den knastrar av torrhet!! Tur att jag inte kan dra skämt....iallfall inte om de är långa...brukar glömma antingen början, mitten eller slutet! Helt hopplös! *menlikagladfördetärjag...mengladastärnogräven*
  • Hvidbrud

Jag vill!! jag vill!!

Mikabella skrev 2009-02-12 09:10:24 följande:
    God morgon ladies! Nu ska jag myyyyssssssssssaaaaaaaaaa på soffan med the. Puss puss!Är det inte någon som har lust att komma hit o följa med på en galopprunda längst havet i eftermiddag?
    Torr humor är den bästa humorn!! Tycker torrbollen själv!
Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!