• Mikabella

Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!

Hej alla fina tjejer. N u startar jag en tråd för alla som vill ha stöd, uppmuntran, vill dela med sig av glada händelser, vill berömma, stötta och ge middagstips till varandra. Ja allt m an kan tänka sig helt enkelt. En-må-bra-när-det-är-lite-grått-ute-tråd! Välkomna!

• Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!
  • Mikabella

Nä...Eller ett fick jag inte och ett annat tackade jag nej till, men det känns som att jag knappt har koll längre Har sök 100000 jobb ungefär

O du...stolt jag är över dig!! Är sååååå roligt att få komplimanger om sin styrka, kropp, form när man verkligen lägger tid och krut på at få den trimmad! U go girl!!

Ninnispinnis skrev 2009-02-11 11:46:53 följande:
    Mikis förresten, har du fortfarande inte hört något om jobbet?
  • Mikabella

Hahaha en riktigt bilbrutta! Min man skulle älska dig..Kanske du inte får komma hit iaf

Mrs D to be skrev 2009-02-11 12:02:55 följande:

en riktig min lilla gocart!! världens roligaste bil med taklucka så snart åker den ned och jag spelar jättehög musik ned med sidorutorna för att inte dö av hetta då känns det nästan som när jag körde MSB slk kompressor cab i somras ååååå *vill ha*
  • Mikabella

Självklart!!

passionsblomman skrev 2009-02-11 12:48:45 följande:
    Ni HAR väl tagit er tiden att klicka bilderna större va???
  • Mrs D to be

min m2b har en bmw 330 e46 rller vad der herer... så risken är att de skulle älska varandrabennu mera!!! nu äter jag köttbullar och spagetthi mumms

• Mrs D to be

nu ska jag till stallet och pussa om min snutt.. kanske skritta lite med det är mer en isgata där ute hua och inga skor :p

• Cantaton

Oh, dessa hästar.. Fick precis ett meddelande av en kompis, hon hade varit med om en ridolycka och brutit smalbenet. Nu måste hon ha en spik i benet från knäet till fotleden resten av livet En annan kompis bröt båda fötterna i helgen, men hon var bara korkad

• ingenjörsbruden
    passionsblomman skrev 2009-02-11 12:48:45 följande:
    Ni HAR väl tagit er tiden att klicka bilderna större va???
    Hahahhaa...faktiskt inte...men kände igen en av bilderna...där du skrivit "Trevligt sällskap?"..(BP o George)....
    Fick ett mail av en tjejkompis där hon berättade om att hon varit ute o fikat på stan o stött på 2 killar som i princip SKULLE med henne hem o störtflörtade osv.....
    O så längre ner i mailet så fanns "Trevligt sällskap?"-bilden.....
    Så jag frågade tjejen om var hon hade träffat dem o så....hon bara tittade på mig:
    -...men såg du inte vem det var?
    -(IB)...Nääää e det nån jag känner?!
    - Men...hallå!! Det är ju Brad o George!!!!
    -(IB)Jaha?! Ojdå! Va trevligt att de flörtade med dig!!

*ASG* Så....utan att överdriva....I SUCK BIG TIME som paparazzi!!
  • passionsblomman

Ja, det är från det mailet! Tyvärr gick det juinte att lägga in det i sin helhet...så jag nöjde mig med bilden.(fast i mitt mail stod det lite annorlunda. det var typ Varning, om ni möter dessa störda killar så SE UPP.

ingenjörsbruden skrev 2009-02-11 14:02:59 följande:
    Hahahhaa...faktiskt inte...men kände igen en av bilderna...där du skrivit "Trevligt sällskap?"..(BP o George)....Fick ett mail av en tjejkompis där hon berättade om att hon varit ute o fikat på stan o stött på 2 killar som i princip SKULLE med henne hem o störtflörtade osv.....O så längre ner i mailet så fanns "Trevligt sällskap?"-bilden..... Så jag frågade tjejen om var hon hade träffat dem o så....hon bara tittade på mig:-...men såg du inte vem det var?-(IB)...Nääää e det nån jag känner?! - Men...hallå!! Det är ju Brad o George!!!! -(IB)Jaha?! Ojdå! Va trevligt att de flörtade med dig!! *ASG* Så....utan att överdriva....I SUCK BIG TIME som paparazzi!!
  • Mikabella

Vi hade en sån bil innan!

Min man har lovat att m jag får jobb så ska jag få en Mini Clubman Inte så tuff kanske men sååååååå gullig o ful av attityd (som jag

Mrs D to be skrev 2009-02-11 13:09:48 följande:

min m2b har en bmw 330 e46 rller vad der herer... så risken är att de skulle älska varandrabennu mera!!! nu äter jag köttbullar och spagetthi mumms
  • ingenjörsbruden
    passionsblomman skrev 2009-02-11 14:05:43 följande:
    Ja, det är från det mailet! Tyvärr gick det juinte att lägga in det i sin helhet...så jag nöjde mig med bilden.(fast i mitt mail stod det lite annorlunda. det var typ Varning, om ni möter dessa störda killar så SE UPP.
    Ja just det!! Så stod det!! *hahhahha*

Vilka sportiga bilar ni har!!!
    Jag är som min/vår bil ....barnvänlig, lugn o trygg men det finns resurser! Svart saab 9-5
Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!