• Mikabella

Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!

Hej alla fina tjejer. N u startar jag en tråd för alla som vill ha stöd, uppmuntran, vill dela med sig av glada händelser, vill berömma, stötta och ge middagstips till varandra. Ja allt m an kan tänka sig helt enkelt. En-må-bra-när-det-är-lite-grått-ute-tråd! Välkomna!

• Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!
  • ingenjörsbruden

Passionsblomman: Nä fya mig vilken hemsk händelse...men skönt att allt var ok!! Kan VERKLIGEN förreställa mig hur du kände dig när han kom in genom dörren! huvaligen

Hvidis: Ja det ska bli mysigt att mag-strutta hus Mikis!!
    Har du räknat ut BF? Jag har kommit fram till 9/9-2009!!

MV85: Ät vad du är sugen på....jag åt popcorn för det var det enda jag var sugen på....MEN det KAN vara en hemsk upplevelse om det kommer upp igen..... Potatismos är jag lite skeptisk mot....lika så nyponsoppa o blåbärssoppa.....sockret kan bråka rejält med magen...så ta vad du är sugen på men ta pyttepyttelite åt gången.

Mikis: Det är dyrt att ha häst eller?! Halsrem...funkar inte det bättre? Hoppas verkligen vi kan få till ett datum som funkar för många/alla!
    Hur går det med restaurangen?!

• MV85
    ingenjörsbruden skrev 2009-02-10 16:03:52 följande:
    MV85: Ät vad du är sugen på....jag åt popcorn för det var det enda jag var sugen på....MEN det KAN vara en hemsk upplevelse om det kommer upp igen..... Potatismos är jag lite skeptisk mot....lika så nyponsoppa o blåbärssoppa.....sockret kan bråka rejält med magen...så ta vad du är sugen på men ta pyttepyttelite åt gången.
    Min mor sa samma sak om potatismos, men tyckte att jag skulle äta det om det kändes bra... dock väldigt lite, o så äta lite mera några timmar senare om det går bra... så får bli på det sättet! Blir å andra sidan proppmätt på ett glas proviva om jag dricker det under 30-40 minuter, så stora mängder lär inte vara ett problem!
  • Mikabella

Ingenjöris: Haha ja det är en lyx faktiskt...Pust. Han är rädd om sitt huvud så ibland får han panik om han sitter fast o saker rör sig för mycket runtomkring. Köpte grimmor med säkerhetshakar på...Hoppas att han inte lyckas dra av dem oxå...Han är verkligen sååå snäll, men han har verkligen fobi för att bli fastspännd,inklämd eller att man rör sig för fort emot honom. Snäll men lite känslig. Skulle vara intressant o se om en hästpratare kan komma underund med vad Dubais stora fasa är.

MV85: kan bara skicka massor av stora kryapådig.kramar. Lider med dig. Om du vill så kan du få äta på min lyxrestaurang ikväl om du vill? Den är jätte bra! Man kan dricka vin och äta alla sorters ostar fastän att man är gravid, mumsa pizza utan att vara rädd för att gå upp ett gram och det bästa av allt, jag garanterar att du inte kommer räksa

*Springer ner o sätter igån mitt Wii, öppnar dörrarna till Chef Haute och sätter igång grillarna. Vad får det lov att vara?*

Ninnis: Hahaha ja du skulle aldrig gett mig koderna! hahah nu ska jag terrorisera er med smilies....Fast jag måste lära mig dem först o det kommer ta tid... !! Hur går det med träningen? jag sprang 8 km på löpband i lördag. Helt sjuk vad lätt det är!!! Utei verkligheten klara jag högs 3 km i sträck...sen powerwalk 1km o sen kan jag springa 3 km igen.

Hvidis: FY TUSAN!!! Ok ska inte såra någons känslor här inne...Hoppas att ingen är jätte hårig...Hmmm isåfall förlåt, men jag får lite panik av hår på ryggen...Viss mängd på bröstet helt ok, men ryggen... BIG no no!...Iaf i min värld...Gillar släta fina karlar Det finns ju vax

Passionis: Skickar lite kramar. *Sticker in i Wii-köket o slänger ihop en läcker körsbärspaj och häller upp ett fint vällagrat portvin. Varsågod!*

ALLA!!: Vad sägs om lördagen den 9 maj tjejer? Ljumna vindar, strandpromenad och premiärgrillning?

• Mikabella

Mmmm nu blev jag ju sugen på kräm...Dumma du ...fast inte så sugen på att äta det pga man har varit magsjuk förstås...

Hammerman1 skrev 2009-02-10 14:52:07 följande:
    Annat som kan vara bra är fil, blåbärs/nyponsoppa och kräm. Koltabletter alternativt aska från vedpannan kan också vara idé, men det är väl framförallt om man har diarré.
  • MV85
    Mikabella skrev 2009-02-10 16:48:03 följande:
    MV85: kan bara skicka massor av stora kryapådig.kramar. Lider med dig. Om du vill så kan du få äta på min lyxrestaurang ikväl om du vill? Den är jätte bra! Man kan dricka vin och äta alla sorters ostar fastän att man är gravid, mumsa pizza utan att vara rädd för att gå upp ett gram och det bästa av allt, jag garanterar att du inte kommer räksa *Springer ner o sätter igån mitt Wii, öppnar dörrarna till Chef Haute och sätter igång grillarna. Vad får det lov att vara?*
    Ooooh det låter som ett ställe i min smak!
    Jag antar att man då som laktosintollerant också kan äta allt sådant utan problem?
    Då vill jag ha mozarella och tomatsallad till förrätt, en stor lagom smårosa biff till huvudrätt med potatisgratäng till, och glass med kolasås till efterrätt, självklart följt av en kopp kaffe och lite choklad
  • Mikabella

Order up! Kommer på momangen!

MV85 skrev 2009-02-10 16:52:26 följande:
    Ooooh det låter som ett ställe i min smak! Jag antar att man då som laktosintollerant också kan äta allt sådant utan problem?Då vill jag ha mozarella och tomatsallad till förrätt, en stor lagom smårosa biff till huvudrätt med potatisgratäng till, och glass med kolasås till efterrätt, självklart följt av en kopp kaffe och lite choklad
  • Hvidbrud

Mikis: bröståret var lika tjockt som det på huvudet...
    9de ska jag på möhippa istocholm... men helgen efter!

• Mikabella

*Häller up ett glas av husets finaste*

16 maj funkar lika bra! Vad säger ni andra tjejer?

Hvidbrud skrev 2009-02-10 17:24:13 följande:
    Portvinet låter gott! Mmmm
  • MV85
    Mikabella skrev 2009-02-10 17:33:32 följande:
    *Häller up ett glas av husets finaste*16 maj funkar lika bra! Vad säger ni andra tjejer?
    Ingen aning än, eftersom jag ev. börjar jobba i Norge till månadsskiftet o vet inte hur långvarigt det blir...
Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!