• Mikabella

Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!

Hej alla fina tjejer. N u startar jag en tråd för alla som vill ha stöd, uppmuntran, vill dela med sig av glada händelser, vill berömma, stötta och ge middagstips till varandra. Ja allt m an kan tänka sig helt enkelt. En-må-bra-när-det-är-lite-grått-ute-tråd! Välkomna!

• Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!
  • ingenjörsbruden

zzzzzzzzZZZZZzzzzzz

Ååååh va jag är trött idag!!! *GÄSP* Har suttit i möte på fm...tradigt.

Hihi...vår thailänska guide hette Odd o han berättade vad det betydde o så varför han fick det namnet.....han vägde bara 1 kg när han föddes! Lite småkul!
    Kanske jobbigt i Sverige att få heta Plutten hela livet....
    Nog för att man förstår mkt danska o norska....men vissa ord....det är ju rena grekiskan!

Mikis: känner igen det där....första ridlektionen efter sommaren eller vintern....ojojojo va jobbigt det var!
    Hahahaha Pitbullen tränar väl bort den lilla ynka glassen i ett nafs om vi känner henne rätt eller?!
    B&J är gott.....men tycker att de är ALLDELES för dyra....plus miljöbiten att de fraktas osv....har hittat OTTO-Glass som gör SUPERGOD glass!!! Mmmm blåbärsglass eller päronglass med choklad.... *mmmmm* Fast B&J-glassen Verm-ont (lönnsirapsglass) var guddomlig!

• Mikabella

Ingenjöris: Jo den är dyr, MEN en liten burk räcker ju i 2 veckor En sked o man är nöjd. Är ju sååå mycket smak o "jox" i +att de faktiskt är ganska duktiga på att skänka pengar, använda rättvisemärkt och såg precis att de bara använder ägg från frigående höns Wow för att vara Usa kan jag tänka.

Jag är sååååååååå trött idag. Mna små ben är som sten..jätte tunga och oböjbara Inge bra med för hårt ridande...Har ingen lust att rida idag, men är ju så illa tvungen...Konstigt hur något så roligt kan vara totallt hemskt vissa dagar.

Vill bara ligga under filten i soffan o läsa, mumsa glass, titta på tv, slumra lite, måla naglarna och göra en inpackning på håret...Men men så blir det icke. Skall väl försöka masa mig iväg nu då....

*Tar mig i kragen, kryper ur mysdressen och kränger på mina snygga men väldigt tajta Pikeur-byxor...Pust*

• Mikabella
    på er allihopa! Hihi är så roligt med den söta roa gubben Kan ni inte lära mig fler? Hur gör man dn röda as arga gubben tex?
  • Mikabella

Haha jag trodde att hon kanske hade haft ett plagg från Odd Molly på sig i Thailand Hihi de måste tyck att det var ett roligt namn på ett klädmärke..."Grodyngel Molly"

Hvidbrud skrev 2009-02-09 16:31:47 följande:
    Odd! Hur fick du reda på det? *nyfikenkliarlitetillförattförsökalurautdet*
  • Ninnispinnis

Mikis:

= : - [
    = : - ?
    = : - o
    = : - p
    = 8 - )

• Ninnispinnis

*tackar Ingenjören för att hon har smiley-lathund i sin presentation*

• ingenjörsbruden
    Ninnispinnis skrev 2009-02-10 11:53:12 följande:
    *tackar Ingenjören för att hon har smiley-lathund i sin presentation*
    ...som hon tappert försöker lära sig!
  • Cantaton

Tydligen inte bara jag som är trött idag. Jag hade tänkt börja jobba 9, men var inte på kontoret förrän 10. Och inte får jag något gjort, har liksom ingen lust.

• MV85

hua... måste bara dela med mig...
    Blev väckt av telefonen 06.20 idag finns det något värre?
    Paniken när det ringer på en så konstig tid? Fyyyyy!!!
    Tog nästan 2 timmar innan pulsen var normal igen sen, även att det var ett trevligt samtal - om än inte vid så smart tidpunkt!

Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!