• Mikabella

Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!

Hej alla fina tjejer. N u startar jag en tråd för alla som vill ha stöd, uppmuntran, vill dela med sig av glada händelser, vill berömma, stötta och ge middagstips till varandra. Ja allt m an kan tänka sig helt enkelt. En-må-bra-när-det-är-lite-grått-ute-tråd! Välkomna!

• Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!
  • passionsblomman

Ja fy fasen! När man flyder upp rakt ur sömnen också och först inte fattar vad de säger... Jag blev helt knäpptyst minns jag...

Usch! jämt på film, du vet när poliserna kommer och hon öppnar dörren och genast et...Jag vet EXAKT hur det skulle kännas, för det var det jag genomgick de där sekunderna...

Gissa hur mycket jag grät när han väl kom hem...

MV85 skrev 2009-02-10 14:25:22 följande:
    Passionsblomman: Så FÅR man inte göra!!! Det är absolut förbjudet!!!! INTE skrämma folk på det sättet!! oavsett graviditet eller ej! Hua... tur att det var han själv, men undrade ändå först vad som hade hänt kan jag säga...
  • Ninnispinnis

Usch, det är inte sunt att bli uppskrämd så!

Spännande med jobbet, MV85! Får man fråga vad det är för typ av jobb? Du behöver inte avslöja detaljer, men nyfiken i en strut undrar så klart vad det rör sig om

• MV85
    passionsblomman skrev 2009-02-10 14:27:59 följande:
    Ja fy fasen! När man flyder upp rakt ur sömnen också och först inte fattar vad de säger... Jag blev helt knäpptyst minns jag...Usch! jämt på film, du vet när poliserna kommer och hon öppnar dörren och genast et...Jag vet EXAKT hur det skulle kännas, för det var det jag genomgick de där sekunderna...Gissa hur mycket jag grät när han väl kom hem...
    Jag kan föreställa mig!
    Har en mor som jobbat i den där branchen många år (10+) och är allt för bekant med känslan av ringande telefoner på natten.. Dock även mycket medveten om att det inte berättar om det hänt något på det sättet, utan i så fall faktiskt kommer hem till en o hämtar en till sjukhuset... (enligt vad min mor berättat i alla fall)... så egentligen borde man inte vara rädd för samtal i natten, men för min del blir det det ändå - eftersom han jobbar utomlands - i processindustri...! Skulle något hända skulle jag få ett samtal bara... fyyyyyyy uäck! *vägrar tänka mer på det*
  • passionsblomman

Ja, vi tänker inte mer på det!!!

MV85 skrev 2009-02-10 14:36:27 följande:
    Jag kan föreställa mig! Har en mor som jobbat i den där branchen många år (10+) och är allt för bekant med känslan av ringande telefoner på natten.. Dock även mycket medveten om att det inte berättar om det hänt något på det sättet, utan i så fall faktiskt kommer hem till en o hämtar en till sjukhuset... (enligt vad min mor berättat i alla fall)... så egentligen borde man inte vara rädd för samtal i natten, men för min del blir det det ändå - eftersom han jobbar utomlands - i processindustri...! Skulle något hända skulle jag få ett samtal bara... fyyyyyyy uäck! *vägrar tänka mer på det*
  • MV85

Istället funderar vi över om det är okej att äta potatismos när man är magsjuk.....? Har inte spytt på ett dygn....

• Hammerman

MV85 skrev 2009-02-10 14:40:59 följande:

Istället funderar vi över om det är okej att äta potatismos när man är magsjuk.....? Har inte spytt på ett dygn....
    Potatismos är väl ganska lättsmält, så det borde ju gå bra.

Om inte annat så är konsistensen sådan att du inte behöver kämpa så mycket om det vill upp igen.
  • Mikabella

Åhh tack! Jag älskar Cooolll! på dig

Ninnispinnis skrev 2009-02-10 11:52:02 följande:
    Mikis: = : - [ = : - ? = : - o = : - p = 8 - )
  • passionsblomman

Det borde väl vara ganska snäll mat?

MV85 skrev 2009-02-10 14:40:59 följande:
  • MV85

hmmm då ska vi se om inte jag har lite potatis liggande oxå så får det nog bli lite sådant... magen gör sjukt ont nu.. o har inte ätit mer än 4 rostade mackor sista dygnet...

• Mikabella

Jag måste rusa. Skriver till er sen. Min dumma häst har dragit sönder sin 4 grimma på 2 v eckor..pust...Bror hämtar mig snart o vi ska köpa fler. Borde få mängd rbatt snart

BESTÄMMA DATE DATUM!! JAAAAAA!!!

Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!