• Mikabella

Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!

Hej alla fina tjejer. N u startar jag en tråd för alla som vill ha stöd, uppmuntran, vill dela med sig av glada händelser, vill berömma, stötta och ge middagstips till varandra. Ja allt m an kan tänka sig helt enkelt. En-må-bra-när-det-är-lite-grått-ute-tråd! Välkomna!

• Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!
  • Cantaton

Hihi, puss på dig med

Mikabella skrev 2009-02-09 13:51:58 följande:
    Ninnis, Passion o Cantaton: Puss på er!!!
  • Ninnispinnis

Fy vad tråkig, Hvidis! Hoppas att de andra husen är bättre

På tal om efterrätt när man är mätt, när jag var liten så sa jag att jag hade ett rum med olika stolar i min mage. Matstolarna blev ju fort upptagna, men efterrättsstolarna var ju fortfarande lediga. Mina föräldrar kunde inte riktigt argumentera emot det när jag ville ha efterrätt trots att jag inte orkade äta upp all mat

• Ninnispinnis

Nu har jag ju lärt mig att göra så fina pussgubbar! på dig också!

Mikabella skrev 2009-02-09 13:51:58 följande:
    Ninnis, Passion o Cantaton: Puss på er!!!
  • ingenjörsbruden

Ojojoj va här pussas!!

Hvidis: Näää va trist....tror ni gör rätt som skippar det huset fastän de ska byta golv osv....
    Hoppas ni hittar något mktbättre snart istället!

Mrs D: Nä....jag fattar inte heller Hammermans inlägg riktigt men jag tittar inte på House å andra sidan.

Mikis: Nope...no architects här inte! Jag är byggnadsingenjör o har konstruerat trähus i 2 år o maken är elkonstruktör. Så huset är "ingenjörsritat" !
    Ja det är kul med hus när tiden räcker till! Vi kommer att bygga i lösvirke (snickare som bygger ihop väggarna i någon fabrik eller så)....ska ha rött tegel som fasadmtrl. Funkar bäst här i skåne!
    Svart putshus....borde vara lätt att hitta!

Mv85: saltlakristårta.....hmmmm...vore spännande att smaka....men undrar om det är gott?! ?-)

på er alla!

• Hvidbrud

Mikis: Låter skitsnyggt!! Ja, härligt med nytt rent och fräsht hus. min mamma har nått trix mot rådjuren.. ska se om jag kan lura av henne det. Tulpanlökar lägger hon i alla fall i mulvadshögarna så försvinner de (eller var det kejsarkronor?) (OT Mulvad på danska heter muldvarp! är det inte lite gulligt!)

jag håller på att göra momsen för förra kvartalet. SKA vara klar i kväll, men nu råkade jag vist fastna här och det står en deg och jäser i köket som ska bli till kanelbullar... Belöningen liksom. Shiiiit! var är min diciplin??

• passionsblomman

hihi! Nej, usch! Köp inte ett äckel päckel stinkande hus när du är gravid och allt1

jag tror du skulle gå där åratal efteråt och säga"luktar det inte lite konstigt just här, när man står precis här" Och tvinga din man och bekantskapskrets att stå och sniffa på olika ställen...

Ett lukta-gott hus ska du ha istället, som passar dig BRA!!!

Hvidbrud skrev 2009-02-09 14:53:31 följande:
    vill också vara med och pussas!!!
  • MV85

ingenjörsbruden: Ingen aning... Var någon som hade smakat på tårta med smak av saltlakris och hallon...
    Personligen har jag svårt att se det som en bra smak på tårta, även om jag älskar sådana klubbor och godisar..!

• Mrs D to be

idag känner jag för att vara klar med utbilldningen och flytta till göteborg
    hehe kollade på alla jobb som finns är såååå sugen på att jobba!!

Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!