• Mikabella

Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!

Hej alla fina tjejer. N u startar jag en tråd för alla som vill ha stöd, uppmuntran, vill dela med sig av glada händelser, vill berömma, stötta och ge middagstips till varandra. Ja allt m an kan tänka sig helt enkelt. En-må-bra-när-det-är-lite-grått-ute-tråd! Välkomna!

• Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!
  • Hvidbrud

Passionsblomman: Ja, just nu önskar jag också att jag stog och masserade dig till plingplong musiken. Men istället sitter jag och gör momsbokföring för förra kvartalet som ska vara klart på tisdag... Suck! Gissa om BT är en överspingshandling? (så heter det väl inte på svenska?!?) Pluss att jag bakar bullar samtidigt... Kanske man skulle investera i en revisor.

• Hvidbrud

Lycka till! Vi ska titta på hus i morgon! ska bli så spännande!

gosbruden skrev 2009-02-07 14:52:28 följande:
    Tack! Vi har just nu ett radhus som är en bostadsrätt. Vi bor i västerås. Det kännsinte omöjligt att få det sålt men, det är vart vi ska ta vägen som känns lite oklart. Ska kika på ett hus imorgon, får se om det är något att ha ska ta och kika på danmarks låt, klart att det bara ör sveriges låt som är nått att ha
  • gosbruden
    Hvidbrud skrev 2009-02-07 15:02:35 följande:
    Lycka till! Vi ska titta på hus i morgon! ska bli så spännande!
    Då får jag önska dig detsamma! Lycka till förstår att det är spännande
  • Mrs D to be

nu blev jag sugen på danskt vinerbröd.. bland det godaste jag ätit var en sommar på väg till skagen(heter det va där vågorna gåt ihop)

• passionsblomman

Hallååå! Fjosok!!! Kolla Melodifestivalenvärdinnans klänning! Jag ser en stor rosett!!! Mitt fram OCH en ros!!!Jag har ju sagt att du kommer kunna sälja dina klänningar och bli RIK snart!!!

• Ninnispinnis

Mmmm, det är ju faktiskt långt fram och öppet bak...

Har promenerat runt en sjö vid ett slott idag, med matsäck bestående av mackor och varm choklad som mannen förberett - mysigt!

Sen köpte vi med oss sushi hem, vilket avnjöts med vitt vin och popcorn till efterrätt

Nu är det mys i soffan med melodifestival och film.

Kram på er!

passionsblomman skrev 2009-02-06 22:29:57 följande:
    Å hjälp! Ja det har du RÄTT i! Vi gled in på att steka bacon naken också... Jag har provat det och det var en förbannat dålig idé. En av mina sämsta faktiskt...Men om förklädet är sådär heltäckande och långt fram......hade det varit rätt roligt med naket bak...eller hur???*ser mycket oskyldig ut*
  • passionsblomman

Snacka om mysdag!

Ninnispinnis skrev 2009-02-07 21:30:23 följande:
    Mmmm, det är ju faktiskt långt fram och öppet bak... Har promenerat runt en sjö vid ett slott idag, med matsäck bestående av mackor och varm choklad som mannen förberett - mysigt!Sen köpte vi med oss sushi hem, vilket avnjöts med vitt vin och popcorn till efterrätt Nu är det mys i soffan med melodifestival och film.Kram på er!
  • Ninnispinnis

Ja, jag myser och känner mig som världens lyckligaste fru

Hvidis, lycka till på visningen imorgon! Jag hoppas huset är fint och att ni flyttar hit

• Hvidbrud

Hoppas jag också...
    Ser frmemot att leka med mina brorsöner också och pröva gömma min svullna mage. Hade tänk ha klänning på mig, men jag ser ju helt gravid ut i den...
    Men vi väntar två veckor till, till alla testen är gjorda.

Lycka till själv med bebisverkstadden. Jag hållar tummen och kryssar fingrarna för er!
    *Kram*

Svar på tråden Bry sig om & glädjas med varandra-tråden!